Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei har bestillt Logitech z-5500 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303911 Jeg har et 7.1 lydkort så det skal ikke være noe problem med lydkort iallfall:P Noen andre her på forumet som har det? Erfaringer? pluss og minus?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har hatt anlegget en god stund nå, og er sånn middels fornøyd. Har egentlig ikke hørt så veldig mye på det, bare hatt det for å ha lyd som ikke tar så veldig mye plass. Hva skal du bruke det til ? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Har hatt anlegget en god stund nå, og er sånn middels fornøyd. Har egentlig ikke hørt så veldig mye på det, bare hatt det for å ha lyd som ikke tar så veldig mye plass. Hva skal du bruke det til ? 7498459[/snapback] Stort sett musikk, film og gaming Håper suben går opp til mine forventninger Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tja, kommer ann på forventningene det. Det er mye trøkk i z-5500, og det er det de fleste har hørt om det. Ellers er det ikke så veldig bra eller, men vil si det er av de beste "pc-anleggene" som det kalles. Du får surroundanlegg til 3500 som spiller mye bedre enn z-5500. Så, om du vil ha god lyd under film hadde jeg kjøpt meg et hjemmekinoanlegg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Konge annlegg bra diskant synes jeg, utrolig bra til den pris klassen, men tror den funker litt bedre i større rom, jeg har mitt annlegg i et litt lite rom, så bassen samles i motsatt hjørne av der den står, og siden jeg bor i rekkehus, så klager naboene FORBANNA mye Men annlegget er til å anbefale :!: og ja, subben er digg! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) jeg har hatt dette anlegget en stund nå og det eneste jeg vil si er negativt med det er at mellomtonene kanskje drukner litt i bassen og diskanten. bortsett fra det er jeg veldig fornøyd med den. veldig mye lyd i den. edit: jeg har alnegget i et rom på cirka 20 kvadrat Endret 14. desember 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Til 2500,- er anlegget veldig bra, er tross alt surround og du har digitale innganger. Skal du kjøpe eit surround Hi-Fi-anlegg til 2500,- blir det ikkje store greiene, derfor synest eg dette anlegget er så fint. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takker takker, ja håper jeg blir fornøyd, har stort rom så det med bassen skal nokk gå bra, drukner mellomtonene og diskanten, så kan jeg jo altids skru ned på bassen:P Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan love deg at det drukner, du er nesten nødt til å skru ned bassen (kommer selvsagt på hvilke instillinger du har ellers også) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ja tror jeg på, men har hørt at med halvt volum på bassen så rister huset, så jeg er spendt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Eg har bassen på nivå 1-2, skrur eg den høgare blir den alt for dominerande. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har fått "anlegget" nå det var ganske fres i ja, suben var mye større en det jeg hadde forventet Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Nesten som man skulle ha operert inn en ekstra tommel bare for å få three thumbs up for denne geniale deilige elskede Z-5500<3 Mao Logitech Z-5500 er bra! Men så gikk jeg ifra noe tvilsom stereo aka "3d" høytalere til naboplagern Z-5500<3 Endret 23. desember 2006 av Ironmann Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det lange kabler på dette anlegget til bakhøyttalerene? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Er det lange kabler på dette anlegget til bakhøyttalerene? 7561634[/snapback] Jada det er nokk til et rom ja Har du tenkt å sette suben i stua og høytalerene på kjøkkenet, så holder de nokk ikke, men det er vel ingen som har planer om Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hehe, nei det var ikke helt det jeg hadde tenkt hadde egentlig planer om å subben på rommet og høyttalera i stua neida...skal ha subben under pulten på rommet mitt og bakhøyttalera på veggen bak meg, så lurte på om de var såpass lange at jeg kunne legge de langs lista på gulvet, ca.6-8 meter Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 hehe, nei det var ikke helt det jeg hadde tenkt hadde egentlig planer om å subben på rommet og høyttalera i stua neida...skal ha subben under pulten på rommet mitt og bakhøyttalera på veggen bak meg, så lurte på om de var såpass lange at jeg kunne legge de langs lista på gulvet, ca.6-8 meter 7561983[/snapback] Det skal nokk gå trygt du! Men skal teste ut suben min nå, har noen noen sanger med sinnsyk bass i? Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ja, jeg er har noen med skikkelig bass i dundrer godt på 30W anlegget jeg har nå legg til [email protected] på msn så skal du få noen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hammerfall - Crimson thunder Etter soloen der, der er det gøy.. ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hammerfall - Crimson thunder Etter soloen der, der er det gøy.. ^^ 7562623[/snapback] endelig noen andre som har sansen for Hammerfall. tror ikke jeg har hørt på Crimson Thunder på det anlegget men tror jeg skal watte opp neste gang jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå