m0zzdart Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei. jeg trenger hjelp til en nynorskstil. jeg kan nesten ingenting på nynorsk. har bokmål jeg. så skjønner jeg lite av nynorsk. jeg trenger hjelp til en stil om forbildet av en person. det kan være samme hvem det er. Bare det er en stil på nynorsk som handler om forbildet av en person. takker til alle som hjelper Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ta en kikk i norskboken din, og her du. Hva gjør du på en evt. eksamen da du aldri har skrevet en nynorsktekst før? Lenke til kommentar
rolax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du bør heller øve deg på nynorsk og gjøre oppgavene du får selv. Da får du i alle fall øvelse. Du vet vel hva folk sier om øvelse? Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 øvelse gjør mester! thats right Geir! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 STENG TRÅD TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg