Gå til innhold

Hva bør jeg velge

Bankeralle2

Anbefalte innlegg

Skal til å bygge meg ny pc.

Med tanke på hovedkort, hva bør jeg velge??

Har tenkt litt EVGA 680i kortet, men er litt skeptisk da dette har litt barnesykdommer

Tenkte derfor på dette

P5N32-SLI PREMIUM/WI

Noen som har det og kan anbefale det?

Eller andre forslag

Har lyst på et kort som har sli støtte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt EVGA 680i kortet, men er litt skeptisk da dette har litt barnesykdommer

Tenkte derfor på dette

P5N32-SLI PREMIUM/WI

Eller andre forslag

7498220[/snapback]

680i er et meget dyrt hovedkort. Om du skal velge et nvidia brikkesett, så anbefales det så absolutt å gå for 6 serien fremfor 5serien, som egentlig ikke ble noen umiddelbar suksess.

Om du derimot skulle tenke deg om ang SLI støtte og nødvendigheten for dette, så anbefales ASUS P5B serien. Har selv deluxe kortet. Det har forsåvidt "SLI" støtte, men det er gjennom modifiserte drivere.

Still deg selv et spørsmål, har du SLI i dag? Hvis ikke, har du tenkt til å kjøpe SLI oppsett? Og er du av typen som ofte bytter HW (6 måneders mellomrom)?

Da kan det fort bli dyr moro :p

EDIT:

Hva slags CPU har du tenkt å plante på dette kortet? Selv har jeg E6400 @ 2,8GHZ, funker som en drøm!

Endret av andylove
Lenke til kommentar

Tenkte derfor på dette

P5N32-SLI PREMIUM/WI

Eller andre forslag

7498220[/snapback]

680i er et meget dyrt hovedkort. Om du skal velge et nvidia brikkesett, så anbefales det så absolutt å gå for 6 serien fremfor 5serien, som egentlig ikke ble noen umiddelbar suksess.

Om du derimot skulle tenke deg om ang SLI støtte og nødvendigheten for dette, så anbefales ASUS P5B serien. Har selv deluxe kortet. Det har forsåvidt "SLI" støtte, men det er gjennom modifiserte drivere.

Still deg selv et spørsmål, har du SLI i dag? Hvis ikke, har du tenkt til å kjøpe SLI oppsett? Og er du av typen som ofte bytter HW (6 måneders mellomrom)?

Da kan det fort bli dyr moro :p

EDIT:

Hva slags CPU har du tenkt å plante på dette kortet? Selv har jeg E6400 @ 2,8GHZ, funker som en drøm!

7498245[/snapback]

Hadde tenkt E6600 2,4GHZ, men er ikke helt sikker enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...