Bankeralle2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skal til å bygge meg ny pc. Med tanke på hovedkort, hva bør jeg velge?? Har tenkt litt EVGA 680i kortet, men er litt skeptisk da dette har litt barnesykdommer Tenkte derfor på dette P5N32-SLI PREMIUM/WI Noen som har det og kan anbefale det? Eller andre forslag Har lyst på et kort som har sli støtte Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Skal til å bygge meg ny pc. Med tanke på hovedkort, hva bør jeg velge?? Har tenkt litt EVGA 680i kortet, men er litt skeptisk da dette har litt barnesykdommer Tenkte derfor på dette P5N32-SLI PREMIUM/WI Noen som har det og kan anbefale det? Eller andre forslag Har lyst på et kort som har sli støtte 7498220[/snapback] 680i er et meget dyrt hovedkort. Om du skal velge et nvidia brikkesett, så anbefales det så absolutt å gå for 6 serien fremfor 5serien, som egentlig ikke ble noen umiddelbar suksess. Om du derimot skulle tenke deg om ang SLI støtte og nødvendigheten for dette, så anbefales ASUS P5B serien. Har selv deluxe kortet. Det har forsåvidt "SLI" støtte, men det er gjennom modifiserte drivere. Still deg selv et spørsmål, har du SLI i dag? Hvis ikke, har du tenkt til å kjøpe SLI oppsett? Og er du av typen som ofte bytter HW (6 måneders mellomrom)? Da kan det fort bli dyr moro EDIT: Hva slags CPU har du tenkt å plante på dette kortet? Selv har jeg E6400 @ 2,8GHZ, funker som en drøm! Endret 14. desember 2006 av andylove Lenke til kommentar
Bankeralle2 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Skal til å bygge meg ny pc. Med tanke på hovedkort, hva bør jeg velge?? Har tenkt litt EVGA 680i kortet, men er litt skeptisk da dette har litt barnesykdommer Tenkte derfor på dette P5N32-SLI PREMIUM/WI Noen som har det og kan anbefale det? Eller andre forslag Har lyst på et kort som har sli støtte 7498220[/snapback] 680i er et meget dyrt hovedkort. Om du skal velge et nvidia brikkesett, så anbefales det så absolutt å gå for 6 serien fremfor 5serien, som egentlig ikke ble noen umiddelbar suksess. Om du derimot skulle tenke deg om ang SLI støtte og nødvendigheten for dette, så anbefales ASUS P5B serien. Har selv deluxe kortet. Det har forsåvidt "SLI" støtte, men det er gjennom modifiserte drivere. Still deg selv et spørsmål, har du SLI i dag? Hvis ikke, har du tenkt til å kjøpe SLI oppsett? Og er du av typen som ofte bytter HW (6 måneders mellomrom)? Da kan det fort bli dyr moro EDIT: Hva slags CPU har du tenkt å plante på dette kortet? Selv har jeg E6400 @ 2,8GHZ, funker som en drøm! 7498245[/snapback] Hadde tenkt E6600 2,4GHZ, men er ikke helt sikker enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå