Gå til innhold

Billig og bra digitalkamera.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ute etter et digitalt kamera. Det er vel det eneste jeg vet.. Er veldig dårlig på sånne ting, men jeg trenger et nytt.. Bør vel helst ha noen megapixler, men må ikke koste mer enn mellom 1000-2000,-

En annen ting som er VELDIG viktig, er at det må være oppladbare batterier, lader, docking etc. Mitt forige kamera spiste batterier!

Takk på forhånd..

Leaf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg er ute etter et digitalt kamera. Det er vel det eneste jeg vet.. Er veldig dårlig på sånne ting, men jeg trenger et nytt.. Bør vel helst ha noen megapixler, men må ikke koste mer enn mellom 1000-2000,-

En annen ting som er VELDIG viktig, er at det må være oppladbare batterier, lader, docking etc. Mitt forige kamera spiste batterier!

Jeg ville valgt et Nikon P4 til denne prisen, dersom du har SD-minnekort liggende. Da ender du opp på akkurat 1999 kr (JapanPhoto) pluss frakt (hvis du ikke kjøper i butikk), og får antakelig så mye som mulig for pengene. De fleste andre steder koster dette rundt 2500-3000 kr, mens "storebror" P3 (hvis eneste forskjell er WiFi-overføring av bilder), koster fra 2600 og oppover...

Du kan selvfølgelig vurdere kameraer som Nikon L1/101 også, men da må du kjøpe oppladbare batterier ved siden av. Regn rundt 300-350 kr for dette (inkl. lader)...

Lenke til kommentar

Støtter meg til k-ryeng her. P4 er det beste kjøpet. Men du sier du må ha docking? Ta en titt på HP R927. Dette er et godt nybegynnerkamera med stor skjerm og enkle menyer. Bildekvalitetsmessig og funksjonsmessig henger et litt etter Nikon P4. Du får det fra 1799,-

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

Samsung S800 bruker AA batterier, og du må kjøpe oppladbare batterier og lader i tillegg. Da blir det samme pris som Nikon kameraet, som uansett er bedre på bildekvalitet og har oppladbart lithiumbatteri og lader inkludert i prisen.

80cm nærgrense er om man ikke slår på makrofunksjonen. Mener uansett at nærgrensen på vanlig modus også er nærmere enn 80cm på dette kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...