834HF42F242 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg forventer ikke noe annet. Ola Nordmann er negativ, og det ser du nå at vi begge er enige i. 7513892[/snapback] så du mener man ikke bør være negativ og ikke kritisere noe som bør bli bedre? flott plan. 7513972[/snapback] Hvorfor planter du stråmannsargumenter mot meg? Jeg sier at Ola Nordmann er negativ. Ola Nordmann syter og klager og alt som er positivt havner i det negatives skygge. At jeg sier hvordan Ola Nordmann er, betyr ikke at jeg også sier hvordan Ola Nordmann bør være. Så til sist: Man skal ikke gå rundt å være negativ nei. Negative mennesker sprer dårlig energi. Motto: "Det er bedre å være optimist og ta feil, enn å være pesimist og ha rett". Endret 16. desember 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg forventer ikke noe annet. Ola Nordmann er negativ, og det ser du nå at vi begge er enige i. 7513892[/snapback] så du mener man ikke bør være negativ og ikke kritisere noe som bør bli bedre? flott plan. 7513972[/snapback] Hvorfor planter du stråmannsargumenter mot meg? Jeg sier at Ola Nordmann er negativ. Ola Nordmann syter og klager og alt som er positivt havner i det negatives skygge. At jeg sier hvordan Ola Nordmann er, betyr ikke at jeg også sier hvordan Ola Nordmann bør være. Så til sist: Man skal ikke gå rundt å være negativ nei. Negative mennesker sprer dårlig energi. Motto: "Det er bedre å være optimist og ta feil, enn å være pesimist og ha rett". 7516098[/snapback] vi snakker om negativ i forhold til service man får der man er kunde. noe skal man da kunne forvente. Endret 17. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det noen som har opplevd dårlig kundeservice av Notar,Jysk eller NextGenTel En verdig vinner? 7497992[/snapback] Vel, jeg har ikke personlig noe negative erfaringer med noen av de, men utifra en kompis' opplevelser er jeg ikke akkurat uenig med at Notar "vant": Han og familien kom hjem etter ei uke i syden. Da prøvde Notar selge huset deres - uten at de visste om det Hadde skilt til visning, og det var ikke måte på, "problemet" var jo at de ikke kom seg inn i huset så de fikk vist det fram (; Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nei, hvorfor skal man kjøpe bolig av en megler som reklamerer med at de oppnår høyest pris på boligen? 7514082[/snapback] "Megleren" jobber jo for selgeren... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 "Megleren" jobber jo for selgeren... 7519579[/snapback] Ja, det gjør han kanskje. Men som kjøper står det meg fritt å velge vekk boliger solgt av meglere som skryter av at de presser opp prisene. Jeg ville ikke kjøpt bil av en bilforhandler som reklamerte med at "Vi tar mer for bilene vi selger", med mindre det ga meg som kjøper(!) en fordel... Geir Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) vi snakker om negativ i forhold til service man får der man er kunde. noe skal man da kunne forvente. synes det er litt dumt når du generaliserer ola nordmann slikt. tror du ikke dette gjelder hele verden? jeg argumenterer enkelt mot deg for noe av det du sier blir for dumt og er egentlig ikke verdt en diskusjon 7516188[/snapback] Nordmenn syter generelt sett mye mer enn gjennomsnittet. Selvsagt skal den kunden som har vært utsatt for dårlig service reagere. Men når en hel nasjon sitter og er negative til et selskap, hvor 90 % av kundene er behandlet veldig bra, da er det den generelle Ola Nordmann som viser seg. Hvorfor er det ingen som tar det poenget? Noen som føler seg truffet kanskje? Edit: Kom faen ikke her og si at det ikke er vesentlig for diskusjonen. Det er nettopp en hel nasjons negative holdning mot enkelte selskaper det handler om. Ikke hva en person måtte føle etter å ha blitt behandlet dårlig. Det som er vesentlig, er at du ikke skjønte poenget mitt. Endret 17. desember 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Notar har jeg ingen kjennskap til, men har hørt om folk som har vært mindre fornøyde. Jysk, er, billig...alt er billig; varer, service og opplevelse... Min stemme hadde helt klart gått til Nextgentel. Verre firma enn dem, tror jeg ikke jeg har vært borti noen gang. Ser også at det er en som nevner upc. Må bare si at det er noe jeg er helt uenig i, har hatt dem selv, og aldri hatt noe tull med det. Verken på linje eller servicen:) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ser også at det er en som nevner upc. Må bare si at det er noe jeg er helt uenig i, har hatt dem selv, og aldri hatt noe tull med det. Verken på linje eller servicen:) 7525900[/snapback] Jeg har opplevd akkurat det motsatte. Som sagt er det helt individuelt hvordan man anser et firma. Jeg har Nextgentel idag, og kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå