Feltherre Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Notar:Norges Dårligste Service-Bedrift Har selv aldri vert borti Notar tror ikke jeg skal det i fremtiden heller. Premien Notar fikk var en markedsundersøkelse utført av Norsk Kundebarometer BI (NKB), samt et bevis på at de vant kåringen. Tror ikke at det er noe jeg ville ha satt på peishylla :!: 40,9 prosent stemte på Notar, 31,5 prosent på NextGenTel og 27,6 prosent på Jysk. Er det noen som har opplevd dårlig kundeservice av Notar,Jysk eller NextGenTel En verdig vinner? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Notar har kanskje vært litt uheldige med noen kunder. Da er tommelfingerregelen at negative kunder legges bedre merke til enn positive kunder. Ola Nordmann i et nøtteskall... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har hørt veldig mye om NextgenTel og Notar men ble litt overasket over at Jysk var på den listen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har du vært i en Jysk-butikk? Det er så elendig at det er ubeskrivelig... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Synes faktisk det er skikkelig ekkelt å handle på Jysk. De ansatte i samtlige Jysk-butikker jeg har vært innom er grinete og virker totalt uinteresserte i å gjøre en god jobb. Noen som har vært på Jysk på Carl Berner i Oslo? Faen, stedet ser ut som en total svinesti. Snudde bare i døren sist jeg var der. Min stemme går til Jysk. Endret 15. desember 2006 av Snarph Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så ikke noen liste utover de tre nevnte. Personlig ville jeg nemlig stemt på Get (tidligere UPC). Det er det verste firmaet jeg noen gang har vært borti på kundeservice. Ekstremt lite servicevennlige, ekstremt stivbeinte og over hodet ikke villige til å rette opp i eget rot. For øvrig enig med et par kommentarer om Jysk her. Det ser generelt jævlig ut inne på Jysk-butikkene. Som å komme inn på et skittent lager... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Poenget med Jysk er vel ikke kundeservice, men lav pris. Hvis man vil ha kundeservice går man i en dyrere butikk der poenget er mer kundeservice. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tja, ikke helt enig. IKEA er jo billig og jeg har bare hatt positive erfaringer med kundeservicen der, så det er jo mulig. Når det i tillegg ser ut som et bomba horehus på de Jysk-butikkene jeg har vært på, så gjør ikke det ting bedre. Søppel og møkk som flyter overalt er ikke spesielt delikat. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Poenget med Jysk er vel ikke kundeservice, men lav pris. 7512903[/snapback] Så da er det greit med nedstøvete møbler, plastikk som flyter, ingen logistikk i butikkene, sur betjening og ellers rett og slett stygt innredede butikker? Det holder ikke å bare ha lav pris om man vil ha kunder. Finnes mange butikker jeg ikke handler hos pga. dårlig service og rotete hyller. Ta foreksempel Rimi. Det er en lavpriskjede med butikker som varierer noe enormt. Rimi Sauda er flere år på rad blitt kåret til norges beste Rimi-butikk, mens den Rimien som ligger rett opp i gata her jeg bor, er så elendig at det ikke frister å handle der. Begge butikkene jobber med samme utgangspunkt. Kan det skyldes på lavpris, eller kan det skyldes noe annet Pricks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Notar har kanskje vært litt uheldige med noen kunder. Da er tommelfingerregelen at negative kunder legges bedre merke til enn positive kunder. Ola Nordmann i et nøtteskall... 7505631[/snapback] ola nordmann i et nøtteskall?? om man får dårlig service så er jo faen meg klart at man ikke anbefaler denne bedriften til andre men heller advarer om den. uheldige med noen kunder? det handler om å gi god service! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis 90 kunder er fornøyde, mens 10 er ufornøyde, er det de 10 som skriker høyest og som blir hørt og lagt merke til. Ola Nordmann fokuserer på det negative uansett hvor mye større det positive er. Vi klager og syter om alt fra været til hvem som styrer landet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis 90 kunder er fornøyde, mens 10 er ufornøyde, er det de 10 som skriker høyest og som blir hørt og lagt merke til. Ola Nordmann fokuserer på det negative uansett hvor mye større det positive er.Vi klager og syter om alt fra været til hvem som styrer landet. 7513764[/snapback] så klart man fokuserer på det negative. hva venter du? at man skal være kjempefornøyd om man ikke møter service i det hele tatt? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg forventer ikke noe annet. Ola Nordmann er negativ, og det ser du nå at vi begge er enige i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg forventer ikke noe annet. Ola Nordmann er negativ, og det ser du nå at vi begge er enige i. 7513892[/snapback] så du mener man ikke bør være negativ og ikke kritisere noe som bør bli bedre? flott plan. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Nå blir det nok til at jeg verken kommer til å kjøpe eller selge hus hvor Notar står oppført som megler. En forventer selvfølgelig litt seriøsitet blant megleren, ikke at den blir kåret til Norges dårligste service bedrift. Neitakk: Jobber du tilfeldigvis i Notar? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Nå blir det nok til at jeg verken kommer til å kjøpe eller selge hus hvor Notar står oppført som megler. 7514061[/snapback] Nei, hvorfor skal man kjøpe bolig av en megler som reklamerer med at de oppnår høyest pris på boligen? De burde vurdere det slagordet.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det har jeg spurt dem om et par ganger. "Hvorfor skulle jeg kjøpe av deg? Du sier jo rett ut at du selger boligene altfor dyrt!" Geir Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg forventer ikke noe annet. Ola Nordmann er negativ, og det ser du nå at vi begge er enige i. 7513892[/snapback] Ja det er nok bare nordmenn som klager over dårlig service Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jysk kan servicen sin. Da modern skulle kjøpe ett skap elns der for noen uker siden, fikk hun det trillet ut av lageret, da det viste seg at det var for tunk for henne, spurte hun om de kunne trille det til bilen som stod like utenfor butikkdøren. Butikkfyren sa nei, og enden på visa ble at mamma ikke kjøpte det, og han måtte bære det ned til lageret igjen. Avstandend fra han, til bilen var ca 1/5 av avstanden ned til lageret. Skal ikke skjære alle over en kam, men det sier litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 var på jysk en gang for å handle en sovesofa. viste ingen interesse med å hjelpe meg i det hele tatt. men jeg fant en jeg synes var veldig billig. stilte meg i køen til kassa. han foran meg hadde visst betalt for noe noen dager i forveien og slik jeg forsto det hadde de det ikke inne enda. dette var noe han trengte den dagen så han ville gå en annen plass og heller få igjen pengene. men han ble nekta pengene tilbake og han gikk helt bananas, sjefen for den butikken kom også og de måtte gi seg til slutt. skulle kanskje gått nå, men jeg bestilte denne sofaen, men ville ikke betale forskudd. de skulle komme med den noen dager senere. da jeg aldri hørte noe etter dette gikk jeg en annen plass. aldri jysk(juks) igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå