Gå til innhold

Notar:Norges Dårligste Service-bedrift?


Anbefalte innlegg

Notar:Norges Dårligste Service-Bedrift

 

Har selv aldri vert borti Notar tror ikke jeg skal det i fremtiden heller.

 

Premien Notar fikk var  en markedsundersøkelse utført av Norsk Kundebarometer BI (NKB), samt et bevis på at de vant kåringen.

 

Tror ikke at det er noe jeg ville ha satt på peishylla :!:

 

40,9 prosent stemte på Notar, 31,5 prosent på NextGenTel og 27,6 prosent på Jysk.

Er det noen som har opplevd dårlig kundeservice av Notar,Jysk eller NextGenTel

 

En verdig vinner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes faktisk det er skikkelig ekkelt å handle på Jysk. De ansatte i samtlige Jysk-butikker jeg har vært innom er grinete og virker totalt uinteresserte i å gjøre en god jobb. Noen som har vært på Jysk på Carl Berner i Oslo? Faen, stedet ser ut som en total svinesti. Snudde bare i døren sist jeg var der.

 

Min stemme går til Jysk.

Endret av Snarph
Lenke til kommentar

Så ikke noen liste utover de tre nevnte. Personlig ville jeg nemlig stemt på Get (tidligere UPC). Det er det verste firmaet jeg noen gang har vært borti på kundeservice. Ekstremt lite servicevennlige, ekstremt stivbeinte og over hodet ikke villige til å rette opp i eget rot. :thumbdown:

 

For øvrig enig med et par kommentarer om Jysk her. Det ser generelt jævlig ut inne på Jysk-butikkene. Som å komme inn på et skittent lager...

Lenke til kommentar
Poenget med Jysk er vel ikke kundeservice, men lav pris.

7512903[/snapback]

Så da er det greit med nedstøvete møbler, plastikk som flyter, ingen logistikk i butikkene, sur betjening og ellers rett og slett stygt innredede butikker?

Det holder ikke å bare ha lav pris om man vil ha kunder. Finnes mange butikker jeg ikke handler hos pga. dårlig service og rotete hyller.

Ta foreksempel Rimi. Det er en lavpriskjede med butikker som varierer noe enormt. Rimi Sauda er flere år på rad blitt kåret til norges beste Rimi-butikk, mens den Rimien som ligger rett opp i gata her jeg bor, er så elendig at det ikke frister å handle der. Begge butikkene jobber med samme utgangspunkt.

Kan det skyldes på lavpris, eller kan det skyldes noe annet Pricks?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Notar har kanskje vært litt uheldige med noen kunder. Da er tommelfingerregelen at negative kunder legges bedre merke til enn positive kunder. Ola Nordmann i et nøtteskall...

7505631[/snapback]

 

ola nordmann i et nøtteskall?? om man får dårlig service så er jo faen meg klart at man ikke anbefaler denne bedriften til andre men heller advarer om den. uheldige med noen kunder? det handler om å gi god service!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Hvis 90 kunder er fornøyde, mens 10 er ufornøyde, er det de 10 som skriker høyest og som blir hørt og lagt merke til. Ola Nordmann fokuserer på det negative uansett hvor mye større det positive er.

Vi klager og syter om alt fra været til hvem som styrer landet.

7513764[/snapback]

 

så klart man fokuserer på det negative. hva venter du? at man skal være kjempefornøyd om man ikke møter service i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg forventer ikke noe annet. Ola Nordmann er negativ, og det ser du nå at vi begge er enige i.

7513892[/snapback]

 

så du mener man ikke bør være negativ og ikke kritisere noe som bør bli bedre?

flott plan.

Lenke til kommentar

Nå blir det nok til at jeg verken kommer til å kjøpe eller selge hus hvor Notar står oppført som megler. En forventer selvfølgelig litt seriøsitet blant megleren, ikke at den blir kåret til Norges dårligste service bedrift.

 

Neitakk: Jobber du tilfeldigvis i Notar?

Lenke til kommentar

Jysk kan servicen sin. Da modern skulle kjøpe ett skap elns der for noen uker siden, fikk hun det trillet ut av lageret, da det viste seg at det var for tunk for henne, spurte hun om de kunne trille det til bilen som stod like utenfor butikkdøren.

Butikkfyren sa nei, og enden på visa ble at mamma ikke kjøpte det, og han måtte bære det ned til lageret igjen. Avstandend fra han, til bilen var ca 1/5 av avstanden ned til lageret.

 

Skal ikke skjære alle over en kam, men det sier litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

var på jysk en gang for å handle en sovesofa. viste ingen interesse med å hjelpe meg i det hele tatt. men jeg fant en jeg synes var veldig billig. stilte meg i køen til kassa. han foran meg hadde visst betalt for noe noen dager i forveien og slik jeg forsto det hadde de det ikke inne enda. dette var noe han trengte den dagen så han ville gå en annen plass og heller få igjen pengene.

men han ble nekta pengene tilbake og han gikk helt bananas, sjefen for den butikken kom også og de måtte gi seg til slutt. skulle kanskje gått nå, men jeg bestilte denne sofaen, men ville ikke betale forskudd. de skulle komme med den noen dager senere. da jeg aldri hørte noe etter dette gikk jeg en annen plass. aldri jysk(juks) igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...