Gå til innhold

Bug I neverwinter Nights 2? Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kommet lengere enn den landsbyen man starter i. Når jeg skal sloss mot de tre mennene i konkurransen, så skjer det ikke noe. Jeg banker opp alle sammen, og de ligger på bakken. Men så skjer det ikke noe mer. Nå har jeg løpt rundt inni inngjerningen i 10 minutter.

Er dette en bug, eller er det noe jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en bug ja, skjedde det samme med meg.

Vet ikke hvordan man skal fikse akkurat den buggen, men hvis du bare skipper hele tutorialen, så starter du på Chapter 1, var det jeg gjorde, fant ikke noen annen måte å komme meg videre på.

Det dumme med det er vel at man ikke får "oppleve" tivoli/karneval greia.

Lenke til kommentar
:hmm: Det var merkelig ...

Siste utvei er vel bare å reinstallere, hvis ikke du allerede har gjort det da.

7514328[/snapback]

:hmm: Ser at du driver med newerwinter nights 2. Det jeg spør om er , har du kommet til del 2 i spillet ?

Når jeg kommer dit så blir alle ikonene borte ifra verdenskartet. Vet ikke hvorfor, har prøvd å gå tilbake med samme resultat hver gang. Har sett på noen engelske forumsider med samme problem. Kommer det ikke noen patch til dette så er spillet over for min del. Har du noen ideer? Har løst problemet!!

:wallbash:

Endret av Bjurgren
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har lasta ned de to første oppdateringene.... er det fler å laste ned?

7632989[/snapback]

:cool: Du har fått med deg de som er pr. idag.

Det må være at du har kommet nær en tastaturknapp. H fjerner alt som er av vinduer, jeg mener det er en egen bokstav for vinduet du snakker om. Prøv deg frem det skal ikke være noe Bugs her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...