Underholdning Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Fra Januar utgaven av OXM Crackdown bumped to Feb 07, Dont expect to hear about Unreal Tournament 07 until after ps3 version is released, arcade style controllers for 360 might be on their way, and an oblivion expansion pack is coming where you can import your character... Selon le magazine finlandais PELIT, Bethesda Softworks travaillerait actuellement sur une nouvelle extension pour son titre The Elder Scrolls IV : Oblivion. Connue sous le nom de Shivering Isles, cette extension serait, selon les premières informations, bien plus importante que Knights of the Nine. Oversatt til Engelsk According to the Finnish magazine PELIT, Bethesda Softworks is currently working on a new expansion for its title The Elder Scrolls IV: Oblivion. Known under the name of The Shivering Isles, this game extension would be, according to first information's,much more important than Knights of the Nine. Oblivion Endret 14. desember 2006 av Underholdning Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hadde vært moro om det kom en skikkelig ekspansjonspakke, og ikke disse kvasiutvidelsene de har gitt ut til nå. Å fjerne level scaling hadde heller ikke gjort noe, men det blir vel med tanken tenker jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det kommer utvidelser med tiden, men tviler på det er med det første Levelscalinga blir ikke borte uten spillerlagde-mods Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis det kommer en mod som tar vekk level scaling til 360 skal jeg vurdere å kjøpe en expansion, hvis ikke tviler jeg på at jeg gidder rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå