Jigsaw V Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hva betyr dette: 0.1474sek 0.70 9 spørringer GZIP aktivert Det bruker og stå helt nederst. Jeg vet hva det første betyr. Men ikke de andre. Noen som har peil? Endret 14. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Har den andre noe med antall brukere inne på Emnet, eller har det noe med responsen (Svar) jeg får? Jeg så den gikk nedover.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva betyr dette: 0.1474sek 0.70 9 spørringer GZIP aktivert 7497760[/snapback] Det tok 0,1474 sekunder for serveren å generere innholdet på siden du lastet ned 9 spørringer vil si hvor mange spørringer som ble kjørt mot forumdatabasen for å generere siden GZIP vil si at dataen er komprimert på en eller annen måte. 0,70 vet jeg ikke hva betyr, men bildet heter "stat_load.gif", så jeg tipper det er load på serveren på en eller annen måte. Håper du fikk litt klarhet i dette Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke det jeg lurte mest på. Hehe Hva betyr Dette pulstegnet og hva i fankern mener de med spørringer? Spørringer, er ikke det noe med feks database og gjøre? Tenker på når man skal lage en database så skal man sette opp spørringer. Men jeg har aldri laget meg en database, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke det jeg lurte mest på. Hehe Hva betyr Dette pulstegnet og hva i fankern mener de med spørringer? Spørringer, er ikke det noe med feks database og gjøre? Tenker på når man skal lage en database så skal man sette opp spørringer. Men jeg har aldri laget meg en database, så jeg vet ikke.. 7497791[/snapback] Jepp. Tenk på det som at det ble stilt 9 spørsmål, og PHPserveren fikk 9 svar på spørsmålene den stilte til databaseserveren Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flytter denne til tilbakemeldinger, der passer den bedre. Geir Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg