Gå til innhold

Hva betyr det som står nederst på forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva betyr dette:

user posted image 0.1474sek  user posted image 0.70  user posted image 9 spørringer user posted image GZIP aktivert

7497760[/snapback]

Det tok 0,1474 sekunder for serveren å generere innholdet på siden du lastet ned

9 spørringer vil si hvor mange spørringer som ble kjørt mot forumdatabasen for å generere siden

GZIP vil si at dataen er komprimert på en eller annen måte.

0,70 vet jeg ikke hva betyr, men bildet heter "stat_load.gif", så jeg tipper det er load på serveren på en eller annen måte.

Håper du fikk litt klarhet i dette :)

Lenke til kommentar

Ikke det jeg lurte mest på. Hehe

Hva betyr Dette pulstegnet og hva i fankern mener de med spørringer? Spørringer, er ikke det noe med feks database og gjøre? Tenker på når man skal lage en database så skal man sette opp spørringer. Men jeg har aldri laget meg en database, så jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Ikke det jeg lurte mest på. Hehe

Hva betyr Dette pulstegnet og hva i fankern mener de med spørringer? Spørringer, er ikke det noe med feks database og gjøre? Tenker på når man skal lage en database så skal man sette opp spørringer. Men jeg har aldri laget meg en database, så jeg vet ikke..

7497791[/snapback]

Jepp. Tenk på det som at det ble stilt 9 spørsmål, og PHPserveren fikk 9 svar på spørsmålene den stilte til databaseserveren :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...