Gå til innhold

vite hvor alt er på Test Drive Unlimited

veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det følger jo med et kart til spillet som har oversikt over alle stedene (utenom enkelthus til salgs, men disse finner du via forhandlere uansett)

jeg brukte kartet for å oppdage alle plassene, men dersom du setter deg ned å kjører på alle veiene i spillet (anbefales pga reward og gamerpoints) så vli du finne alle butikkene osv.

Lenke til kommentar
det følger jo med et kart til spillet som har oversikt over alle stedene (utenom enkelthus til salgs, men disse finner du via forhandlere uansett)

jeg brukte kartet for å oppdage alle plassene, men dersom du setter deg ned å kjører på alle veiene i spillet (anbefales pga reward og gamerpoints) så vli du finne alle butikkene osv.

7497856[/snapback]

Det er jo noen steder som ikke er synlige med det første da.

Lenke til kommentar
du tenker på de som blir aktiverte med høyere lvl? er ikke det kun løp da? trodde alt av butikker og sånt var tilgjengelig fra første sekund.

7499741[/snapback]

mener å huske at broren min plutselig kom over nye butikker når han kjørte rundt helt opp i nord der.

Lenke til kommentar

mener at alle sjappene er der utenom lexus sjappa som kom nå i siste bilpakke. men jeg kan ta feil.

men jeg tok oppdagelesturen min i amatør lvl, og mener jeg fant alt. utenom de billøpa som er locka til høyere lvl.

uansett så var spørsmålet hvor ting var. og kartet (papir utgaven i dvd coveret) viser deg alt utenom hus til salgs og løp. og løpa finner du på kartet ingame og husa får du igjennom dealer, så det er ikkno problem.

Lenke til kommentar
mener at alle sjappene er der utenom lexus sjappa som kom nå i siste bilpakke. men jeg kan ta feil.

men jeg tok oppdagelesturen min i amatør lvl, og mener jeg fant alt. utenom de billøpa som er locka til høyere lvl.

uansett så var spørsmålet hvor ting var. og kartet (papir utgaven i dvd coveret) viser deg alt utenom hus til salgs og løp. og løpa finner du på kartet ingame og husa får du igjennom dealer, så det er ikkno problem.

7500065[/snapback]

Når du snakker om sjapper, tar du med steder hvor du kan kjøpe klær og sånn da?

Lenke til kommentar

ja, alle steder. har jo sagt det to ganger nå at det er kun løp og hus til salgs som ikke synes på papir kartet som kom med spillet.

men det beste er å frese over alt av veier du finner først som sist alikevel. da får du masse gamerpoints og et hus med plass til 10 biler gratis. samt at du oppdager alle haike, levere bil og dame oppdraga i samme slengen.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

det eg først og fremst vill finne er tuning shappa til ferarri... ser det er mange som har biler som går syyyykt mye bedre enn min (har en enzo) og så har eg sett på markede at det er enzoer som er tunet til ni¨vå 3. det vill eg og :D og så den der saleen bilen er jo ågså heftig, og eg ser at mange har den og, bare det at den går syyykt fort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...