dieseldyret Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har hatt en lacie 250 gb ekstern usb harddisk nå i et år og har for så vidt fungert helt greit helt til en dag jeg satte den i igjen. å da lagde den mange snedige lyder før den ikke dukket mer opp i windows. regner med at det er kveld på den. men hva kan jeg gjøre for å redde noe av innholdet. er det noen som vet hvordan eller evt. hvor jeg kan få gjort dette evt. privat. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du kan teste prosedyren som står her for å se om du får den igang igjen (fra LaCie): Please try the following: • Disconnect all cables connected to the drive. • Connect the power cable to the drive. • Connect the USB-cable. First to the drive. Then to the computer. If the drive is detected correctly the problem was probably caused by improper shutdown or un-mount (unplugging the cable without dismounting first, etc.). When this has happened, the USB-interface needs to reset itself properly. After this, reconnection should be no problem. Lenke til kommentar
dieseldyret Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 funker nok ikke....Føkk. har alt på den. hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå