Gå til innhold

PS1&PS2 Games look horrible on the PS3

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer på om det kommer til å komme like mange firmware updates til ps3 som til psp jeg.. den har vel fått 15 stykker eller noe til nå.

Hvilken oppløsning kjører ps2 spill i?

Å ps3 spill?

Hvis ps3 er innstilt til å vise 1080i og ps2 spillene er beregnet til å vises i en mye lavere oppløsning, sier det vel seg selv hvorfor bilde blir så dårlig=S

7500831[/snapback]

PS2 kjører i 720x480 eller 720x576 svjv. PS3 kjører i 1280x720 og 1920x1080.

nei, det sier seg egentlig ikke selv, det er samme greia for X360 og Xbox 1 spill og, og den oppskalerer de og legger på Anti aliasing, så de ser faktisk bedre ut på X360.

(ja, jeg vet det er mange spill som ikke funker enda, og at det er en del spill som har problemer.)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Wii er en bra maskin, kunne godt ha hatt en, men kunne aldri ha tenkt meg å bare ha en wii å spille på. Og det tror jeg gjelder mange.

7500683[/snapback]

I likhet med at mange aldri kunne tenkt seg å bare ha en PS3 eller 360 å spille på. Idiotisk å insinuere at folk ikke vil kjøpe Wii som sin primære spillmaskin.

Lenke til kommentar
Wii er en bra maskin, kunne godt ha hatt en, men kunne aldri ha tenkt meg å bare ha en wii å spille på. Og det tror jeg gjelder mange.

7500683[/snapback]

I likhet med at mange aldri kunne tenkt seg å bare ha en PS3 eller 360 å spille på. Idiotisk å insinuere at folk ikke vil kjøpe Wii som sin primære spillmaskin.

7500884[/snapback]

Enig med deg her.

Men tror Wii i større grad enn andre vil bli solgt som en "fest/sekundær konsoll". Slik er det i mitt tilfelle, og flere andre jeg kjenner. Men igjen så kjenner jeg enda flere folk som skal ha den som primærkonsoll. Dette er folk som gjerne ikke har eid en konsoll siden Nintendo 8bit, eller som aldri har eid en konsoll. Dette viser jo bare hvor utrolig bra Wii når ut til de forskjellige brukergruppene.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Selv synes jeg nesten litt synd på Sony (som merke, ikke pengepung) med tanke på alle flausene de har begått de siste 10 årene eller så, men dette får meg ikke til å ønske en PS3 særlig mindre..

7498455[/snapback]

Finner det litt mere sørgelig at de faktisk er så overtroende og arrogante som de viser seg. Tror de virkelig at folket er dumme eller?

7498513[/snapback]

folk_er_dumme...

det burde dette forumet være bevis på!

Lenke til kommentar
Selv synes jeg nesten litt synd på Sony (som merke, ikke pengepung) med tanke på alle flausene de har begått de siste 10 årene eller så, men dette får meg ikke til å ønske en PS3 særlig mindre..

7498455[/snapback]

Finner det litt mere sørgelig at de faktisk er så overtroende og arrogante som de viser seg. Tror de virkelig at folket er dumme eller?

7498513[/snapback]

folk_er_dumme...

det burde dette forumet være bevis på!

7519511[/snapback]

Ja folk _ER_ dumme når de ikke sjønner at PS3 er guds gave til folket, og at Xbox 360 suger :ermm:

Lenke til kommentar
Det som undrer meg er at det er de med en 360 i stua som stemmer i når det dukker opp slike saker som dette..

7497737[/snapback]

Levde du under en stein når 360 ble lansert? Sonyfanboys landet over kraup ut av hulene sine for å slenge med leppa om den minste ting, helt ned til at det sugde at en ikke kan velte maskina sin mens en spiller. Så dere får nok bare igjen akkurat i de doser dere fortjener nå, og sånn kommer det nok alltid til å være så lenge det eksisterer fanboys.

Lenke til kommentar
Det som undrer meg er at det er de med en 360 i stua som stemmer i når det dukker opp slike saker som dette..

7497737[/snapback]

Levde du under en stein når 360 ble lansert? Sonyfanboys landet over kraup ut av hulene sine for å slenge med leppa om den minste ting, helt ned til at det sugde at en ikke kan velte maskina sin mens en spiller. Så dere får nok bare igjen akkurat i de doser dere fortjener nå, og sånn kommer det nok alltid til å være så lenge det eksisterer fanboys.

7519704[/snapback]

Ja, jeg gjorde tydeligvis det.. Og nå er altså du her for å ta igjen? Og du kaller andre for fanboy? Voksent.. :whistle:

Lenke til kommentar

Denne tråden har blitt kjørt langt ut på bondelandet. Fra å være en diskusjon rundt bakoverkompabilitet på Playstation 3 har det blitt en diskusjon rundt hvilke fanboys som er værst, hvilken konsoll som har best programvare osv. Tråden er så rotete at jeg ikke kommer til å rydde opp i den. Det betyr at den stenges. Trådstarter eller annen bruker er velkommen til å starte en ny tråd om dette emnet. Isåfall ber jeg dere om å holde dere on topic!

Snorre :)

*Tråd stenges*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...