Gå til innhold

PS1&PS2 Games look horrible on the PS3

phewBAR

Anbefalte innlegg

@AH64

Si meg, kom du inn i dataverdenen etter XP service pack 2?

Kjøpte du 360'en din etter den store oppdateringen i høst?

Jeg bare spør jeg..  ;)

Edit: Det er ikke for å være kranglete og ufin dette, jeg synes bare at den "hatten" til AH passet så absolutt bedre på MS enn Sony..

7497761[/snapback]

Vokste opp med Windass 3.1 og dosspill, så nei.

Jeg kjøpte min 360 ved lauch og har ikke hatt noen problemer.

Hva har disse spørsmålene i det hele tatt med min kommentar til Sony og software?

Ikke en døyt.

Det jeg prøver å si er:

1. Sony kan ikke software, men er bedre på andre områder.

2. Microsoft derimot kan software og får fiksa ting kjappere og mer effektivt.

Skjønner du tegninga?

7499285[/snapback]

Enig med deg AH :) Det er jo logisk at Microsoft er bedre med software enn Sony. Windows er jo tross alt Microsoft's verk. Riktig nok er det noe tull med Windows også, men jeg skulle likt å se Sony lage noe bedre, eller i det hele tatt, like bra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som kjøper Wii har nok enten xbox 360 og/eller pc og/eller skal kjøpe seg xbox 360 og/eller ps3.

For en latterlig og kunnskapsløs påstand.

Om det var mulig å skjønne den setningen :p Grafikk er ikke alt, men tror at de fleste gamere vil få med seg utviklingen på grafikk siden også(HD) og vil derfor måtte gå til ps3 eller xbox 360 eller pc for å få den gode grafikken.

Nå er "gamere" en veldig liten gruppe, og vi ser jo at den grafisk underlegne DS banker PSP i salgstall.

Lenke til kommentar
De som kjøper Wii har nok enten xbox 360 og/eller pc og/eller skal kjøpe seg xbox 360 og/eller ps3.

For en latterlig og kunnskapsløs påstand.

Om det var mulig å skjønne den setningen :p Grafikk er ikke alt, men tror at de fleste gamere vil få med seg utviklingen på grafikk siden også(HD) og vil derfor måtte gå til ps3 eller xbox 360 eller pc for å få den gode grafikken.

Nå er "gamere" en veldig liten gruppe, og vi ser jo at den grafisk underlegne DS banker PSP i salgstall.

7499400[/snapback]

Grafikk har noe å si, men det er gameplayet som avgjør :)

Lenke til kommentar

Vokste opp med Windass 3.1 og dosspill, så nei.

Jeg kjøpte min 360 ved lauch og har ikke hatt noen problemer.

Hva har disse spørsmålene i det hele tatt med min kommentar til Sony og software?

Ikke en døyt.

Det jeg prøver å si er:

1. Sony kan ikke software, men er bedre på andre områder.

2. Microsoft derimot kan software og får fiksa ting kjappere og mer effektivt.

Skjønner du tegninga?

7499285[/snapback]

De problemene du indikerer i første post samsvarer eksakt med hva vi har opplevd i en årrekke fra MS sin side. Det har du nok fått deg..

Jeg skal fortelle deg hva spørsmålene mine har med din kommentar til Sony og software å gjøre:

Du lurer på hva Sony driver med og om de har noe på stell i det hele tatt.. Alt virker som et sammensurium når det gjelder det de holder på med på PS3 når det gjelder software.

Sony sitt utviklingsapparat ligger langt under MS sitt. Det er det ingen tvil om. Man forventer allikevel at Sony skal ha alt på plass fra day 1.

På tide å ta en realitycheck her. Det er slik meg bekjent alle softwarebaserte produkter fungerer i dag.. Alt fra DVD spillere og telefoner til bilmotorer og miksmastere får firmware oppdateringer. Man kjører produktet ut på markedet og oppdaterer det som trengs fremfor å kjøre en debugperiode i årevis for å finne problemene slik. :)

Lenke til kommentar
Enig med deg AH :) Det er jo logisk at Microsoft er bedre med software enn Sony. Windows er jo tross alt Microsoft's verk. Riktig nok er det noe tull med Windows også, men jeg skulle likt å se Sony lage noe bedre, eller i det hele tatt, like bra :p

7499328[/snapback]

Allikevel er det helt greit at MS lemper et halvferdig produkt på markedet, men vanvittig at Sony gjør det.. :whistle:

Lenke til kommentar

Litt dumt det siste du skriver der Fhj.

Klart det ikkje er greit at MS lempar ut eit "halvferdig" produkt.

Men, XBOX 360 blei ikkje opplevd lika "halvferdig" når den kom, fordi det var ingenting å samanlikna den med.

Når SONY kjem på bana eit år etter, og har akkurat same irritasjons-momenta som XBOX 360 hadde ved launch, då er det noko som skurrar. Ein samanliknar sjølvklart PS3 med XBOX 360 slik den er no.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Sony sitt utviklingsapparat ligger langt under MS sitt. Det er det ingen tvil om. Man  forventer allikevel at Sony skal ha alt på plass fra day 1.

På tide å ta en realitycheck her. Det er slik meg bekjent alle softwarebaserte produkter fungerer i dag.. Alt fra DVD spillere og telefoner til bilmotorer og miksmastere får firmware oppdateringer. Man kjører produktet ut på markedet og oppdaterer det som trengs fremfor å kjøre en debugperiode i årevis for å finne problemene slik.  :)

7499615[/snapback]

Ikkje forventa at SONY skal ha alt på plass frå dag 1. Men når microsoft har satt "standarden" med dagens XBOX 360 (slik den er NO) skapar det sjølvsagt forventningar til SONY sitt produkt.

Eg har forøvrig hatt bilar, DVD spelarar, og telefonar som har fungert 100% frå eg kjøpte dei - til eg kasta dei, utan noko form for firmware updates.

Og ein treng ikkje køyre ein debug periode på fleire år for å finne ut at det ikkje går an å gjere noko anna imens ein lastar ned noko. Og ein treng heller ikkje debug periode på fleire år for å finne ut at det er noko med bakoverkompabiliteten som ikkje stemmer heilt.

Lenke til kommentar

7499328[/snapback]

Allikevel er det helt greit at MS lemper et halvferdig produkt på markedet, men vanvittig at Sony gjør det.. :whistle:

7499627[/snapback]

Halvferdig produkt? Xbox 360 har da funket fint fra første stund!

Lenke til kommentar
Halvferdig produkt? Xbox 360 har da funket fint fra første stund!

7499811[/snapback]

Det skal seiast at XBOX 360 hadde ein god del software relaterte barnesjukdommar den òg. Men, eg meiner at SONY burde har sett og lært av slik XBOX OSet er no. Sidan dei allikavel "kopierte" heile opplegget, kunne dei hvertfall gjort ein skikkelig jobb :)
Lenke til kommentar

quote]

7499400[/snapback]

Det har nok også noe med pris å gjøre. En psp er dobbelt så dyr som en ds. Med en prislapp på 2000 kroner, så begynner det å bli mye penger for en håndholdt konsoll.

Lenke til kommentar

7499400[/snapback]

Det har nok også noe med pris å gjøre. En psp er dobbelt så dyr som en ds. Med en prislapp på 2000 kroner, så begynner det å bli mye penger for en håndholdt konsoll.

7500141[/snapback]

Nå har PSP sunket veldig i pris da. Men jeg er en DS tilhenger :) Angrer på at jeg solgte min :cry:

Lenke til kommentar

7499400[/snapback]

7500141[/snapback]

Ja, det har mer med pris og selve spillene å gjøre enn med maskinkraften/grafikken.

Så... QED :)

Lenke til kommentar
Og så har vi det med novelty... For en arroganse.. Kalle Wii en novelty.. Jeg undrer meg over at folk ser på dette som negativt.. Om du gjør det, for all del, ta og slå det opp og se hva ordet betyr.. Jeg personlig kan ikke komme på noe ord som beskriver bedre hensikten med å kjøpe en Wii.  :)

:)

****Forresten veldig oftopic**** Nesten advarselverdig.

hmm, kommer jo litt ann på, men jeg forbinder novelty med typiske gaver fra parker osv.

WordNet (Princeton elns)

novelty

noun

1. originality by virtue of being refreshingly novel [syn: freshness]

2. originality by virtue of being new and surprising

3. a small inexpensive mass-produced article [syn: knickknack]

4. cheap showy jewelry or ornament on clothing [syn: bangle]

3ern der er jo ganske greit, det er jo Wii.

Dictionary.com Unabridged

nov·el·ty

–noun

1. state or quality of being novel, new, or unique; newness: the novelty of a new job.

2. a novel occurrence, experience, or proceeding: His sarcastic witticisms had ceased being an entertaining novelty.

3. an article of trade whose value is chiefly decorative, comic, or the like and whose appeal is often transitory: a store catering to tourists who loaded up with souvenir pennants and other novelties.

Og vel, er det no tvil på hvordan man mente at Novelty skulle bli tolket?

Menmen, who cares... kjeder meg:S

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Det jeg prøver å si er at Sony aldri kommer til å klare å levere det samme som Xbox 360's grensesnitt og funksjoner.

forklar meg hva 360 kan som ikke ps3 kan... og sony bruker xmb fordi den er veldig lett og bruke og fordi den er veldig oversiktlig

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Grafikk har noe å si, men det er gameplayet som avgjør :)

7499428[/snapback]

Var ikke meningen å virke så kunnskapsløs, men alle er ikke så "smart" som deg. Wii er en bra maskin, kunne godt ha hatt en, men kunne aldri ha tenkt meg å bare ha en wii å spille på. Og det tror jeg gjelder mange. Så vil tro at veldi mange vil ende opp med 2 konsoller denne generasjonen.
Lenke til kommentar
Var ikke meningen å virke så kunnskapsløs, men alle er ikke så "smart" som deg. Wii er en bra maskin, kunne godt ha hatt en, men kunne aldri ha tenkt meg å bare ha en wii å spille på. Og det tror jeg gjelder mange. Så vil tro at veldi mange vil ende opp med 2 konsoller denne generasjonen.

7500683[/snapback]

Jeg har 360, og kommer til å skaffe meg Wii :) Så påstanden din var ikke så dum den :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...