Underholdning Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Japanese retail version of Motorstorm Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 I Like Bilde 4 = Target render.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ser da meget bra ut. Gleder meg til å få se noen hd gameplay filmer. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bilde 1 7497510[/snapback] Det der er helt klart den mest realistiske plastikken jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Så kanskje litt overdrevent ut det første bildet.. Men vil tro at det ser mye bedre ut i bevegelse. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Håper en eller annen jeg kjenner skaffer seg en PS3 & dette spillet! Ser kult ut, spesielt den lange gameplay footage'n som ble postet her for en stund siden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flere bilder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Eh, plastic fantastic? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Begynner absolutt å ligne noe no ja Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, tanke #1 når jeg ser disse er Bump-mapping gone Wrong. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 I must say "wow". NÅ begynner det å ligne på noe. Folk har skrytt så jævlig av grafikken i ingame filmene som flyter rundt på nette. Jeg synes absolutt ikke de har vært i nærheten av imponerende. Dette derimot ser virkelig bra ut... Greit, noe ser litt plastikk ut. Men ikke i nærheten av det vi ser i mangen mangen andre spill. Når vi får se dette i bevegelse vil det nok se betraktlig bedre ut. Faktisk mulig jeg går til anskaffelse av dette spillet allikevel. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 ok, nå har det seg faktisk slik at viss man tar stillbilde av for eksempel vann så kan det få en liten "plastic wrap" look. (effekt i photoshop) Dette kan jeg da illustrere med et vedlagt bilde som er tatt av en kammerat. Å det ser litt plastic ut selv om det er tatt med et bra Canon Kamera fra virkeligheten. Bildene ser unektelig fete ut. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Japanese retail version of MotorstormBilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 7497510[/snapback] er dette den versjonen som kommer ut overhele verden? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Synes bileta ser bra ut. Men eg òg la merke til "plastic fantastic" i bilete 1. Gledar meg til å sjå ein direct feed HD film frå retail utgåva. Når eg ser tilbake på CGI filmen frå E3 2005, tenkjer eg; Close, but no cigar. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 men er dette selve spillet eller er det en addon til spillet :S Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 men er dette selve spillet eller er det en addon til spillet :S 7499717[/snapback] Dette er bilder fra final versjon som lanseres i Japan om ikke så alt for lenge.. (Noen dager?). Den amerikanske/europeiske versjonen er forøvrig ikke ferdig før i mars iom at de skal legge til multiplayer på den versjonen.. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skjønner ikke hva dere snakker om, jeg syns de videone som kom ut for noen uker siden så mye mye bedre uten en dette her, men kanskje det ser bedre ut i videoer. Men uansett skjønner ikke jeg hva folk ser i dette spillet, virker mer som en glorifisert demo synes jeg. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ojojoj, Gjørma ser ut som smeltet sjokolade Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Nja, litt lyst, litt plastikk ja, men på lang avstand ser det veldig bra ut. flott grafikk må jeg si. Har sett demoen av spillet og den er bare nydelig! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Grafikken i spillet er god, men langt i fra det beste jeg har sett. Demoen var imponerende, men spillet kunne like gjerne vært kjørt på Xbox 360. Utseendemessig, altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå