Gå til innhold

Bilder av Japan retail versjon av Motorstorm

Underholdning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I must say "wow".

NÅ begynner det å ligne på noe.

Folk har skrytt så jævlig av grafikken i ingame filmene som flyter rundt på nette. Jeg synes absolutt ikke de har vært i nærheten av imponerende. Dette derimot ser virkelig bra ut...

Greit, noe ser litt plastikk ut. Men ikke i nærheten av det vi ser i mangen mangen andre spill. Når vi får se dette i bevegelse vil det nok se betraktlig bedre ut.

Faktisk mulig jeg går til anskaffelse av dette spillet allikevel.

Lenke til kommentar

ok, nå har det seg faktisk slik at viss man tar stillbilde av for eksempel vann så kan det få en liten "plastic wrap" look. (effekt i photoshop)

Dette kan jeg da illustrere med et vedlagt bilde som er tatt av en kammerat. Å det ser litt plastic ut selv om det er tatt med et bra Canon Kamera fra virkeligheten.

rocks_reflection.jpg

Bildene ser unektelig fete ut.

Lenke til kommentar
men er dette selve spillet eller er det en addon til spillet :S

7499717[/snapback]

Dette er bilder fra final versjon som lanseres i Japan om ikke så alt for lenge.. (Noen dager?).

Den amerikanske/europeiske versjonen er forøvrig ikke ferdig før i mars iom at de skal legge til multiplayer på den versjonen.. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere snakker om, jeg syns de videone som kom ut for noen uker siden så mye mye bedre uten en dette her, men kanskje det ser bedre ut i videoer. Men uansett skjønner ikke jeg hva folk ser i dette spillet, virker mer som en glorifisert demo synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...