Kjelsli Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hoy, jeg har opnet alle pipelines på mitt 6800LE. men det jeg lurte på var at en kompiss som har samme kortet har også gjort det, men med han står det nå 6800 Ultra i windows. verken jeg eller han har peiling på hvordan han gjorde det. Noen som har en anelse? ikke for at det er så uhyre viktig at det gjør noe da, men er litt kult:P hehe Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Han flasha vel til en ny bios, til en Ultra bios. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jepp... er nok som hellemyr sier... har du modifisert LE BIOS eller flashet med Ultra BIOS? Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Nope, jeg fant det ut:P sett på "Custom" der som står Graphics adapter identification i RivaTuner. Da får du velge mellom noen navn Jeg fikk velge mellom: 6800LE, Ultra, GT, bare 6800 og Quadro FX 4000:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå