Howard Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Denne runden gikk jo fint =) Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Denne runden gikk jo fint =)7497302[/snapback] Jupp, så sant jeg fant ut hva jeg skulle lete etter.. Det er en av fordelene med slike konkurranser.. ..du blir flinkere til å utføre nye måter å finne informasjon om ting.. Og så kan du faktisk risikere å lære noe nytt også.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 er det bare meg eller er det 2 riktige på spørsmål 1......? ihvertfall hvis du leter opp produktet på creatives hjemme side Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 er det bare meg eller er det 2 riktige på spørsmål 1......? ihvertfall hvis du leter opp produktet på creatives hjemme side 7498852[/snapback] Hva medfølger ikke Creative Xmod? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva medfølger ikke Creative Xmod? jepp jepp ikke alltid lurt og poste om morran... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sier ikke nei takk til bedre lyd på laptoppen. Kan være grei å ha siden jeg ofte ser på film med laptoppen med eksterne høyttalere. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hmm, denne kan bli nyttig . Det onboard lydkort er ikke det beste... Gleder meg til denne kommer i posten (*wishes*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå