euroshopper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Synes jeg fortjener å trekke litt på smilebåndet her. Jeg klarte å svare riktig Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tippet feil, men jeg føler meg smart for det. Dritt test for å være helt ærlig Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg droppet like greit å velge noen av veiene for å unngå å innse selv hvor dum jeg er. Nå har jeg sett litt mer på bildet og kommet frem til at den står stille, da det ville vært ekstremt farlig å kjøre en slik "buss" siden den ikke har frontrute. Hjulene er heller ikke festet til bussen. Jeg tror faktisk det er en hjelm med ørevarmere, og ikke en buss. Kanskje en jernbanevogn? Endret 14. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hva hvis bussjåføren hadde glemt å plukke opp en passasjer på et busstopp og måtte rygge tilbake? Då kjører den altså til høyre. Det står heller ikke hvilket land denne bussen er fra/kjører i. I England ville "rett" svar vært høyre. Idiotisk test med altfor få variabler. 7497914[/snapback] er sikkert derfor barn greier det så lett... De tenker ikke på england! Damn, jaja.. Jeg trodde bussen gikk inn i bildet jeg ^^ 7498088[/snapback] Det er jo kanskje neste generasjons buss, bakfra! Men igjen, da ville det vert veldig rart med runde hjul, i bredden! Hehe Jeg forventet liksom ikke at en så primitiv buss hadde dører i det hele tatt ... 7498127[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hm, jeg tok den ikke! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke dører på begge sider av en buss da? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 er gammel jeg. inget håp for meg Lenke til kommentar
RPA Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Postet en link til Yallis. Fikk dette til svar: "Korsn vei kjøre UFO-en? " Endret 14. desember 2006 av RPA Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sikker på at det er en ufo? Det er mulig det er en meksikaner i fugleperspektiv vet du Jeg tipper at den flyr litt der den vil. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skulle likt å vite hvem disse "barnehagebarna" er, BT er ganske beskjedne med detaljer her... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hm, jeg tok den ikke! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke dører på begge sider av en buss da? 7502019[/snapback] Nei Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tok den på de andre i klassen i dag, jenta tok den ganske kjapt men gutta var det værre med :-) Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor trodde ikke at tegning var så detaljert at det hadde vært dør på den :/ Endret 15. desember 2006 av Killa833 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hm, jeg tok den ikke! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke dører på begge sider av en buss da? 7502019[/snapback] jeg skulle likt å se bussjåføren åpne døra på venstre side og folk gå ut rett foran en semitrailer Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hm, jeg tok den ikke! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke dører på begge sider av en buss da? 7502019[/snapback] Hehe... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kun på tog og t-bane det er dører på begge sider1Og fløybanen i bergen da self! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvis denne bussen hadde verdt fra feks England ville ikke døra verdt på andre sia da? oops Endret 16. desember 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis denne bussen hadde verdt fra feks England ville ikke døra verdt på andre sia da? 7510610[/snapback] Hva hvis bussjåføren hadde glemt å plukke opp en passasjer på et busstopp og måtte rygge tilbake? Då kjører den altså til høyre. Det står heller ikke hvilket land denne bussen er fra/kjører i. I England ville "rett" svar vært høyre. Idiotisk test med altfor få variabler. 7497914[/snapback] er sikkert derfor barn greier det så lett... De tenker ikke på england! hehe 7499648[/snapback] Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Personlig så tviler jeg på alle i barnehagen sa det med mindre de opplever det vær dag... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Måtte tenke hardt og lenge før jeg skjønte hvilken vei den gikk. ^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hah yeah right... Dra til en barnehage, spør barna om hvilken vei bussen kjører, så skal du se at de står der og ser på dem som en pedofil mens lærerene jager deg vekk fordi du går rundt og viser et bilde til barna... Nei, men seriøst de "barna" må være gode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå