Ookami Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvor stor CPU? (Intel &AMD) Hvor rask Buss på hovedkort/RAM Mengde Ram? Snakker om ca minimum, skjønner at mer er bedre Når prisen øker 50% for å få ut 5% mer er det uinteresangt i denne sammenhengen..... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Som du sikkert har resonnert deg frem til selv krever de kraftigste skjermkortene tilsvarende kraftige prosessorer for å yte på topp. Ta en titt på denne artikkelen. Det de ikke har med er ytelsesforskjellen mellom forskjellige C2D-prosessorer (som etter min mening er det eneste fornuftige valget til så kraftige skjermkort), men det er ikke så nøye: Kjøp E6400 eller E6600 og overklokk den. Jeg har for eksempel overklokket min prosessor med 50%. Dette er ikke det minste vanskelig, og ytelsesforskjellen er åpenbar. Når det gjelder RAM holder det med 2x1024 MB, skal du ha betydelig mer enn det bør du over på 64-bits operativsystem for å få brukt det effektivt. Endret 13. desember 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå