Abnorm Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvordan endrer jeg fargen på deler av bilde? Tenkte jeg skulle prøve meg på å endre hudfargen, fra blek til solbrun. Kan tenke meg jeg må lage et nytt lag som må være tramperang, stemmer det eller er jeg helt på jorde? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Transparent... Det er fleire måter å gjere det på, med anten eit nytt layer eller eit adjustment layer, men det avheng litt av kva program det er snakk om. Du kan kopiere layeret, endre farge på det, og viske/maskere bort alt anna enn den delen du vil endre på. Om du har Photoshop og fargeendringa kan gjerast med adjustment layer, markerer området du skal endre på før du lager adjustment layeret med til dømes lassoverktøyet. (Sjå siste episode av Photoshop TV, der gjer Matt Kloskowski noko liknande.) Hue/saturation kan kanskje brukast. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Bruker PhotoShop CS2... Photoshop TV, hva er det? er desverre grønn, men håper jeg kan lære... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Photoshop TV er ein videopodcast du som Photoshopbrukar burde følgje med på: http://www.photoshoptv.com/ Eldre episodar koster $1.99, men om du er villig til å betale vil du lære ein del av dei. Endret 13. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Hmmm. Skal ta en titt... Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Linken virket ikke, men jeg gjore et forsøk... Hva synes dere og ser dette virkelig ut? FØR ETTER Endret 13. desember 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 kan vel ikke påstå annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå