ghstoe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har laget en flash animasjon og når jeg legger den ut på hjemmesiden så vil den ikke virke helt uten at man har klikket på animasjonen. Hvordan kan jeg få fjernet dette? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 dette har meb web leseren vist jeg ikke er helt på jordet, har vel noe med sikkerhet å gjøre Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Mulig det, men jeg vet at man kan få fjernet det på en eller annen måte som jeg ikke har funnet ut enda. Håper at noen her vet det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har du autoplay i html-taggen. Eller i flashanimasjonen? Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 I DW er autuplay på. I scriptet står det ingenting om det. Hukker jeg det av kommer det: <param name="PLAY" value="false">, og når jeg altså hukker på står det ingenting. Tror ikke det har noe med det å gjøre. Den (animasjonen) virker i Opera, så det må ha noe med IE å gjøre. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er ikke helt sikker på hva du mener, men antar du vil at flash'en skal gå i loop ?? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ikke testa det, men er ikke mulig å sette fokus til flashsaken med javascript eller noe da? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan ikke fjerne dette. Det er en sikkerhetsfunksjon i noen nettlesere som gjør at flashen ikke kan kjøre før brukeren har godkjent det, som han gjør ved å klikke på den. Mulig at man kan signere den på en måte men det vet jeg ikke. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå