inaktiv000 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hei, jeg har lyst på Bluetooth-tastatur (med mus). Ser at Microsoft kommer med Wireless Entertainment 8000 (finner den ikke i salg ennå), og Logitech har jo diNovo. Lurer derfor på hvilket sett som er "best", og fordeler og ulemper med settene. Endret 14. desember 2006 av cecolon Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Har forsøkt å lage en liten oppsummering av de ulike tastaturene jeg har sett på. Kom gjerne med flere forslag til gode Bluetooth-tastaturer eller sett, samt + og - på de forskjellige Logitech diNovo Edge Pris: 1 550 Produktinfo + Peeent Innebygd touchpad - Følger ikke med mus Logitech-drivere har en tendens til å være litt.. ehm.. Red Alert? Så dette tastaturet på Mamoz. For å bruke mediatastene (Play, Pause, Next osv) må man holde inne Fn. Slike knapper bør være direkte tilgjengelige hvis de skal ha noen hensikt! Logitech diNovo Media Desktop Laser Pris: 1 695 Produktinfo + Pent? Ekstra numpad (er dette +?) Innebygd mus - Logitech-drivereMicrosoft Wireless Entertainment 8000 Pris: ikke på markedet ennå? Produktinfo + Støtter kanskje flere funksjoner i Vista enn Logitech?- Finner ikke dette tastaturet i div. webshops Endret 14. desember 2006 av cecolon Lenke til kommentar
~Viper~ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har forsøkt å lage en liten oppsummering av de ulike tastaturene jeg har sett på. Kom gjerne med flere forslag til gode Bluetooth-tastaturer eller sett, samt + og - på de forskjellige Logitech diNovo Edge Pris: 1 550 Produktinfo + Peeent Innebygd touchpad - Følger ikke med mus Logitech-drivere har en tendens til å være litt.. ehm.. Red Alert? Så dette tastaturet på Mamoz. For å bruke mediatastene (Play, Pause, Next osv) må man holde inne Fn. Slike knapper bør være direkte tilgjengelige hvis de skal ha noen hensikt! Logitech diNovo Media Desktop Laser Pris: 1 695 Produktinfo + Pent? Ekstra numpad (er dette +?) Innebygd mus - Logitech-drivere Microsoft Wireless Entertainment 8000 Pris: ikke på markedet ennå? Produktinfo + Støtter kanskje flere funksjoner i Vista enn Logitech? - Finner ikke dette tastaturet i div. webshops 7502640[/snapback] Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Problemet mitt er et ledningskaos som enten kan løses med kabelsamlere fra IKEA, cordloops eller bluetooth. Satser på en kombinasjon av bluetooth og cordloops. Har sansen for Microsoft sin løsning. Numpaden er noe jeg ikke kommer til å savne og den syltynne designet har sine fordeler. Mitt PC bruk har gått fra heavy spilling til skole/surfing så jeg tror ikke at tastaturet kommer til å gjennomgå den mishandlingen som måtte forekomme under en intens CS eller BF2 kamp Prismessig så ligger MS Entertainment 7000 på 1200-1400,- inkl mus. Tror ikke 8000 kommer til å blir så forferdelig mye dyrere. En god å billig pakkeløsning sammenlignet med Logitech sine bluetooth produkter. Kvalitetsmessig så tror jeg begge firmaene stiller sterkt. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Tenkte på det samme først, men ved nærmere ettertanke vil jeg tro at Logitech lager bedre tastaturer kvalitetsmessig (tenk knapper og slikt - det er jo dette de driver med). I tillegg så klarer jeg ikke å finne 8000 på norske webshops, så da får det heller være Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er i samme situasjon selv. "The Wireless Entertainment Desktop 7000 will be $149.99 in January 2007, and the Wireless Entertainment Desktop 8000 will be $249.99 in February 2007" Jeg klarer å vente til februar! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nå er vi i April og enda har ikke Wireless Desktop 8000 dukket opp. Har det blitt utsatt? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Har blitt utsatt til Mai er det siste jeg hørte og prisen vil ligge på rundt 2300-2500 NOK Edit: For de som er intr kan dere lese en test av både 7000 og 8000 her: Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 http://gizmodo.com/gadgets/peripherals/mic...dson-230062.php Microsoft Wireless Entertainment Desktop 8000 http://gizmodo.com/gadgets/peripherals/han...oard-240761.php Endret 3. april 2007 av adilr82 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det derre MS tastaturet så jo bare rart ut :s Finnes det noen mål? Jeg må bare si at jeg er ekstremt fornøyd med Edge, siden det bare er 12mm høyt. Det å trykke Fn tasten er ikke noe hinder siden jeg pleier å HØRE på musikken istedenfor å spoleforbi den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå