Poldi Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hallo der ute.... Har køpt meg ratt/ pedal (Sidewinder force feedback wheel "USB")og prøver fortvilet å finne XP driver til dette... Har lett over ALT i Microsoft sine sider uten resultat. Er det noen som veit om hvor eg kan finne Xp drivere til til mitt NYE "leketøy" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hmm.. Bruke Win2000 driverene kanskje? Husker ikke hva jeg bruker jeg, men rattet mitt fungerer fint det. Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Finner ikke 2000 drivere heller......... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Fulgte det ikke med en CD med drivere da? Du kan jo installere denne softwaren hvis du ikke har denne versjonen da. Her finner du den. Lenke til kommentar
klure Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har Windows XP SP1 og da la driverne seg inn automatisk... Du kan jo prøve Windows Update? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Win XP uten service pack skal også ha driverene integrert. Lenke til kommentar
klure Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Gå på "Game Controllers på Kontroll-panelet og se om den ligger der. Tror nok den skal bli installert automatisk i XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå