sixx Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Øl sucks. Drikk sprit. Starta med sprit jeg, har klart meg så langt. 7510210[/snapback] jo jo...sant nok. øl er ikke godt:P men for uerfarne folk som drikker whiskey feks vil det gå ned utrolig fort å kan deretter føre til black out eller veldig dårlig dagen etter Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Eller de som syns Jäger er best i verden Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 jeg drakk 3 tuborg og styrta 2 smirnoff første gang:P hadde ikke spist nesten så m,erke litt sånn rar i beinene greide ikke å gå eller gå fort til det andre rommet, krasjet med dører og sånt:P LOL Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 jeg drakk 3 tuborg og styrta 2 smirnoff første gang:P hadde ikke spist nesten så m,erke litt sånn rar i beinene greide ikke å gå eller gå fort til det andre rommet, krasjet med dører og sånt:P LOL 7512428[/snapback] Gratulerer: Du har blitt påvirket... Personlig så lurer jeg på hvordan det blir å reise seg nå... Har drekt en halv flaske tequilla i sittende stilling Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 jaja , du kan jo prøve å reise deg og se da:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 jaja , du kan jo prøve å reise deg og se da:D 7512442[/snapback] Måtte på dass så fikk sjekka åssen det var... Visste du forresten at det er mye lettere å å gå OPP en trapp en ned? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 ja litt , jeg synes det går raskere ned en opp:P Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Sprit ftw. Hjemmelagd tyrker er det beste jeg vet. Det er så godt det. Men pils det er godt det også. Rusbrus er bare for søtt, det er kvalmt i store mengder. Men det er jo godt med en rusbrus innimellom. Som man kan jo kjøpe seg 14 pils og noen rusbrus for litt variasjon. Isteden for bare pils. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 dette høres mer ut som en hva gjør\koster\drikker alkohol tråd... Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Din rus fra alkohol kommer ann på mange forskjellige faktorer - Ditt totale blodvolum (Anntall liter i blodet - Slagvolumet (Hvor mye blod som slås per hjerteslag) - Hvor fort du drikker alkoholen. - Hvor vant du er til å drikke. - Levra(?) sin evne til å kvitte seg med giftstoffet - Alkoholprosenten - Variasjon fra person til person Kos deg på fest. Ingen grunn til å drikke bare for å ligge i sitt eget spy dagen derpå. Drikk med måte. Nudle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå