Gå til innhold

Kor mykje alkohol


milkdog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du gutt eller jente? For om du er jente så veit alle at du kun trenger en liten sipp med Rusbrus!

7505432[/snapback]

 

Selv om man er bitteliten (40-50kg) må man jo ha i seg en del før man merker det da...

7508464[/snapback]

Du har altså aldri drukket sammen med 14iss jenter :p

 

Tror ikke Tnn sitt utsagn var så seriøst ment, men det ar det et kjent faktum at 14iss jenter blir "dritings" av en slurk sprit/øl/vin/rusbrus/lett-øl/vann som de har blitt fortalt er sprit :)

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
det er alltid de som skriver på nynorsk som spør de dumme spørsmålene...

7496900[/snapback]

Wanna bet? Og forresten:

«Det finnes ikkje dumme spørsmål, berre dumme svar»

7496919[/snapback]

Mr. Garrison: [...], but remember there are no stupid questions, just stupid people.

Lenke til kommentar

regelen er som følger: er du ikke gammel nok til og kjøpe pils eller cider...drikk pils eller cider ;)

er du gammel nok til og kjøpe øl, drikk sprit....

 

Mitt råd er å ikke leike seg med sprit(spessielt ikke sprit) eller noe over 12% hvis det er første gangen din... Start med pils eller noe i den duren =)

 

Hold deg unna sprit og HB første gangene du. Det er ikke lett og kontrollere pluiss at bakrusen er mye verre med sterke saker synes jeg...

Lenke til kommentar
Ikkje drikk for mykje sider heller (sider ja, ikkje cider :p), kan bli dårleg i magen av sånt, og det er ikkje så artig.

7509869[/snapback]

Sider? Drikke? Bok eller avis? :tease:

Jeg blir nå ikke noe mer dårlig i magen av cider enn av annen alkohol. Å shotte rent er det magen min liker dårligst.

 

Arve S: Man skal ikke begynne med øl. Øl er for de viderekopmmende, så vi kan se ned på nybegynnerne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...