yuo are smart Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 så man blir ikke full etter et par stk da.? hvor mange??hakke drikket før skjønner dere. 7503404[/snapback] Det er ganske så individuelt. Med øl-bong trenger jeg ikke mer en 6 for å kjenne det ganske godt. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 kk, jeg kan sikkert finne ut hvor mye JEG tåler;) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Den kommentaren hadde vært mye bedre hvis han faktisk hadde spurt "Hvorfor er det alltid...". 7503402[/snapback] Ikke det at det har noe med topic å gjøre, men hvorfor det? O_o Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Er jo bare å drikke det da. Drikk, men ikke for fort hvis du vil holde deg på beina. Drit nå i regnestykket. Drikk og ha det morro, det er det handler om. Men siden du bare har en flaske med 17%, jeg regner med det er en halvflaske. Så kan du bare drikke alt sammen så fort du vil. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Er du gutt eller jente? For om du er jente så veit alle at du kun trenger en liten sipp med Rusbrus! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Er du gutt eller jente? For om du er jente så veit alle at du kun trenger en liten sipp med Rusbrus! 7505432[/snapback] Selv om man er bitteliten (40-50kg) må man jo ha i seg en del før man merker det da... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Er du gutt eller jente? For om du er jente så veit alle at du kun trenger en liten sipp med Rusbrus! 7505432[/snapback] Selv om man er bitteliten (40-50kg) må man jo ha i seg en del før man merker det da... 7508464[/snapback] Du har altså aldri drukket sammen med 14iss jenter Tror ikke Tnn sitt utsagn var så seriøst ment, men det ar det et kjent faktum at 14iss jenter blir "dritings" av en slurk sprit/øl/vin/rusbrus/lett-øl/vann som de har blitt fortalt er sprit Endret 15. desember 2006 av phoen|x Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 det er alltid de som skriver på nynorsk som spør de dumme spørsmålene... 7496900[/snapback] Wanna bet? Og forresten: «Det finnes ikkje dumme spørsmål, berre dumme svar» 7496919[/snapback] Mr. Garrison: [...], but remember there are no stupid questions, just stupid people. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Tror ikke Tnn sitt utsagn var så seriøst ment, men det ar det et kjent faktum at 14iss jenter blir "dritings" av en slurk sprit/øl/vin/rusbrus 7508648[/snapback] Du glemte lett-øl og vann de har blitt fortalt er sprit. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Du må tenke på hvor mye mat osv du har spist, hvis du har tom mage blir du fullere fortere, eller var det fortere fullere? Btw, drikk masse vann når du kommer hjem igjen, så blir du ikke fullt så fyllesyk dagen derpå... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Kan like så godt lære seg å bli fyllesjuk med en gang også. Kommer aldri utenom det Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Lyt du vere ret vonbroten? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 regelen er som følger: er du ikke gammel nok til og kjøpe pils eller cider...drikk pils eller cider er du gammel nok til og kjøpe øl, drikk sprit.... Mitt råd er å ikke leike seg med sprit(spessielt ikke sprit) eller noe over 12% hvis det er første gangen din... Start med pils eller noe i den duren =) Hold deg unna sprit og HB første gangene du. Det er ikke lett og kontrollere pluiss at bakrusen er mye verre med sterke saker synes jeg... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Som de fleste serøse innleggene sier: start med noe svakere. Cider er perfekt første gangen. Skal du drikke noe sterkere, så drikk i hvert fall sakte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Ikkje drikk for mykje sider heller (sider ja, ikkje cider ), kan bli dårleg i magen av sånt, og det er ikkje så artig. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Vanesak, lærer seg fort å tåle en 8-10 bokser med cider før magen gir seg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Lær deg å drikke øl først som sist. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Ikkje drikk for mykje sider heller (sider ja, ikkje cider ), kan bli dårleg i magen av sånt, og det er ikkje så artig. 7509869[/snapback] Sider? Drikke? Bok eller avis? Jeg blir nå ikke noe mer dårlig i magen av cider enn av annen alkohol. Å shotte rent er det magen min liker dårligst. Arve S: Man skal ikke begynne med øl. Øl er for de viderekopmmende, så vi kan se ned på nybegynnerne. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Øl sucks. Drikk sprit. Starta med sprit jeg, har klart meg så langt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Litt enig. Øl til mat, sprit til fyll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå