jorgis Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Har hatt 204B siden august nå, og har aldri hatt problemer med den. Trodde selv den var DoA når den ikke gav bilde, men viste seg at jeg trengte reboot først. Har ATI 9500Pro, fungerer 100% i Ubuntu uten noe mikkmakk, og også når jeg prøvde XP funket den fint, dog da med omega-driverne. Enten er dette bare et problem med nyere 204B-er, eller så har du bare vært uheldig og fått et dårlig eksemplar. Endret 28. desember 2006 av jorgis Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Har fått en LG2000C nå og har ingen problemer med den.Har nok gått ut noen "mandags"skjermer fra Samsung.. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 En kamerat kjøpte nettopp samme skjermen og har samme problemer. 1600x1200 på DVI går ikke bra. Testet med forskjellige DVI-kabler og på to PCer (begge med 7950GT). Tydelig at det er en ganske høy feilprosent på disse skjermene. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 fikk samsung 204B i dag den funker som ei kule! (på 7900GT) Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hadde også problemer med min Syncmaster 204b som jeg kjøpte for noen måneder siden. Klagde til Infocare og fikk ny skjerm tilsendt i posten. Nå er det jo selvsagt veldig kjedelig å oppdage at denne nye skjermen ser ut til å ha de samme problemene som den forrige skjermen, og jeg begynner å bli ganske irritert over hele saken (ikke behandlingen da, for den har vært glimrende til nå). Kan jeg be om å enten heve kjøpet eller velge en annen bedre modell (mot betaling) egentlig? Nå ønsker jeg ikke å prøve flere av denne modellen! Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 har nå fått 8800gts og skjermen funker som et skudd på det og. @Kr]st[an ja du kan bruke reklamasjonsretten og heve kjøpet tror jeg. bare å spørre nettbutikken du handler hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå