NERV Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Tror jeg har fått redusert antall alternativer til to fotoaparater, som ser ganske like ut med hensyn til pris og spesifikasjoner. Har noen synspunkter som kan vippe meg i den ene eller andre rettningen? Foreløpig heller jeg mod Kodak da det er muligheter for å vise bildene på TV, noe som ikke er mulig med Fujifilms kamera. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kodaks bilder er tilpasset papirbilder, Fujifilm er nok mer tilpasset visning på skjerm. Jeg tester Kodak LS443 nå, og LCD-skjermen er rimelig dårlig. Hvis du er vant til å fotografere med analogt kompaktkamera fra før, ikke trenger å bruke LCD-skjermen, og først og fremst vil ha bildene printet på papir - er Kodaks kameraer svært gode valg. MLW Lenke til kommentar
NERV Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Jeg vil vel for det meste se på bildene via en monitor, men vil til tross for dette legge mest vekt på kvaliteten på papir. Jeg ender nok opp med Kodak kameraet. Takk for tipset. Lenke til kommentar
stev Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Heisann.. LCD skjermen på Kodak 4330 er noe av det bedre som finnes, kameraet tar dessuten glimrenede bilder og er et godt valg til tross for den gunstge prisen. Har testet både Canon S40 og Olympus 4000 kameraer før jeg gikk for 4330, de er ikke verd pengene spør du meg. Du må da i tilfelle være proff fotograf for å ha tid og ikke minst behov til/for å benytte deg av disse relativt tungvinte kameraene. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 > LCD skjermen på Kodak 4330 er noe av det bedre som finnes, kameraet tar dessuten glimrenede bilder og er et godt valg til tross for den gunstge prisen. Sikker på det? Jeg har prøvd 3 Kodak LCD-skjermer, inkludert det nye indoor/outdoor displayet til LS443, og må dessverre konkludere med at dette er rimelig dårlig... MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå