bgrot Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei hei.. Noe som burde vært gjort anderledes her? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg synes det var fint. Fin pels, bra fokus og gråtoner. Ser ut som den har andre øyet lukket, det var dumt. Fjern den lille hvite prikken midt i det andre øyet. Endret 13. desember 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dette var et fint bilde! Print ut på ordentlig fotopapir og heng bildet på veggen! Marius! Lenke til kommentar
pederk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Veldig fint bilde, men er ikke fan av ramma. Er ikke fan av noen rammer om det sier deg mer. Det som gjør seg best på skjerm er en 1px svart ramme, om det kan kalles ei ramme. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Syns ikke du skal fjerne hvite prikken i øyet. Syns den er utrolig spennende Jeg er litt rar men hvis jeg først setter meg ned og glaner på ett bilde, vil en sånn detalj fange meg ganske kraftig Endret 14. desember 2006 av maxM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå