YBD Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg vurderer å kjøpe meg ny mobiltelefon om ikke så lenge, og syns Nokia 6610 høres bra ut. For ikke lenge siden ble 6100 lansert, som er mindre og lettere enn 6610. Den har heller ikke radio, det har jeg ikke bruk for. Er det noen som vet hvilke andre forskjeller det er på disse to telefonene? Er det noen forskjeller i programvare, funksjoner, minne osv? Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 tenkte å kjøpe meg 6100.. men jeg synest det er sinnsykt irriterende at nokia ikke klarer å skvise bluetooth inn i noen av mobilene sine! (med unntak av 8910i) JEG VIL HA BLÅTANN! :smile: Lenke til kommentar
hefo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 12:46, skrev YBD:Jeg vurderer å kjøpe meg ny mobiltelefon om ikke så lenge, og syns Nokia 6610 høres bra ut. For ikke lenge siden ble 6100 lansert, som er mindre og lettere enn 6610. Den har heller ikke radio, det har jeg ikke bruk for.Er det noen som vet hvilke andre forskjeller det er på disse to telefonene? Er det noen forskjeller i programvare, funksjoner, minne osv? Hva med en 6310I? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå