Gå til innhold

Hvilken bærbar til 17-18?

ekwathne

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hva folk har imot Dell. Er jo bortimot de heftigste bærbare du får på markedet i dag. Når han først skal bruke så mye penger lønner det jo seg å gå for det beste!

7572205[/snapback]

1. gammel tråd :p

2. Personlig ville jeg aldri kjøpt en dell maskin av 1 grunn, jeg missliker tastaturet og touchpaden. Føler det ikke finnes motstand i noen av delene, og da spessielt touchpadknappene. Siden jeg bruker dette mye er en Dell uaktuellt for meg. Men må også pressisere at dette er MIN mening og jeg er klar over at det er mange som liker Dell, du får veldig gode specs for penga der, uten tvil, men jeg er altfor avhengig av ett tastatur jeg liker å skrive på til å kunne kjøpe meg en Dell.

Shit, det ble langt uten ett punktum det :p

7572328[/snapback]

Lenge siden du har prøvd eller?

Jeg føler hvertfall at det er meget bra touchpad og motstand i tastaturet. Mange bærbare pcer har helt jalla touchpad (Les HP m.fl.) og tastatur så mykt som ei pute (les OEM maskiner m.fl.)

Føler hvertfall at tastaturet på min dell hvertfall er meget godt, fordi det er godt avstivet, og har motstand. Har en annen OEM maskin hjemme med slik seig og ekkel mousepad, og tastatur uten motstand. Det er ikke noe godt og jobbe med, er fullstendig enig med deg der.

7574211[/snapback]

Prøvde senest i går på brodern sin, er vel 5-6 måneder gammel Dell maskin. Også har en god del studiekammerater Inspironen (eller hvordan det skrives), klarer ikke få meg til å synes tastaturet og touchpaden er god på de, men ja, er helt klart veldig individuelt. Kan jo hende det bare er jeg som er rar da siden de fleste liker akkurat dette veldig godt på Dellene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...