abene Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kontorpakken OpenOffice.org 2.1 er nå klar for nedlasting - inkludert den norskspråklige versjonen. Les mer Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg prøvde med "Check for updates" under Hjelp i OOo 2.0.3, men fant ikke noe. Blir 2.0 oppdatert når en legger inn 2.1, eller må en reinstallere alt (inkl. ordbøker og slikt)? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Pearwood: Jeg opplever det samme her. Merkelig at det ikke automatisk oppdateres. Jeg får vel ta en manuell oppdatering selv om det sies "dont fix it if it aint broken". Redigert: Hvor finner jeg utvidelser og skinn? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg prøvde med "Check for updates" under Hjelp i OOo 2.0.3, men fant ikke noe. Blir 2.0 oppdatert når en legger inn 2.1, eller må en reinstallere alt (inkl. ordbøker og slikt)? OOo har vært dårlige på å legge inn oppgraderingsfunksjoner i programmet, det er noe de kan forbedre synes jeg... De kunne svært gjerne hatt støtte for direkte oppgradering fra programmet, slik f.eks. Firefox og Thunderbird har. På den annen side, når jeg leser OpenOffice.org 2.1 is recommend for all users, as it represents a significant improvement over all previous versions. Among other things: * Multiple monitor support for Impress* Improved Calc HTML export* Enhanced Access support for Base* Even more languages* Automatic notification of updates Endret 14. desember 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
axelbo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Sitat: > Jeg prøvde med "Check for updates" under Hjelp i OOo 2.0.3, men fant ikke noe. Blir 2.0 > oppdatert når en legger inn 2.1, eller må en reinstallere alt (inkl. ordbøker og slikt)? Ordbøkene ligger i din hjemmemappe (linux) eller i oppsettsmappa for din bruker (Windows) og vil gjenbrukes når du installerer en ny versjon. De som er installert felles for alle brukere blir slettet, da filene da ligger i samme mappe som programmet. Uansett kan du bruke «Fil -- Veiviser -- Installer nye ordbøker» og installere det du trenger. Når det gjelder oppgradering så har jeg til nå bare fått opp beskjeder om at «Ingen oppgradering er tilgjengelig», så det kanskje noen andre vet :-) Endret 14. desember 2006 av axelbo Lenke til kommentar
laerda Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som veit om 2.1 kommer i Ubuntu Edgy? Kjørte en upgrade, men har fortsatt 2.0.4 eller noe. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Noen som veit om 2.1 kommer i Ubuntu Edgy?Kjørte en upgrade, men har fortsatt 2.0.4 eller noe. 7501871[/snapback] Noen som vet noe om når denne kommer i pakkesystemet? den har fortsatt ikke kommet dit. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den kommer ikke i pakkesystemet til Ubuntu Edgy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå