Solidsturla Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sleit sikkelig med å finne på noe å skrive om til muntlig, som er på fredag, onsdag i dag. Så sjekker jeg mail og får denne gledes meldingen i fjeset: "muntlige prøver avlyst Hei alle sammen. Jeg beklager veldig, men har akkurat kommet hjem fra legen med streng beskjed om å sykmelde meg frem til jul, så da blir det dessverre (?) ingen muntlig prøve på noen" FY FAEN så glad jeg ble, ille. Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 kos! jobber som en gal med særemne muntlig framføring til fredag jeg! vil benytte denne tråden til å skrike ut et lite nødskrik: de som er god på Ibsen og sånn, skriv i tråden om Kjøter om du kan noe:) Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 kos! jobber som en gal med særemne muntlig framføring til fredag jeg! vil benytte denne tråden til å skrike ut et lite nødskrik: de som er god på Ibsen og sånn, skriv i tråden om Kjøter om du kan noe:) 7496479[/snapback] Jeg har mitt gamle særemne på ~20 sider liggende, kunne det være interessant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå