Tinaost Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Min PC har et skjermkort som heter Nvida Geforce4 MX420. Har lyst til å kjøpe spillet Tiger Woods PGA Tour 2007, men dette spillet krever "Supported 64 MB Direct3D-capable video card". Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut om mitt kort kan brukes? Vil jeg kunne spille dette spillet på min PC? På forhånd takk Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har ikke fulgt med på hardware pg slikt på lenge men det kortet hadde jeg for en GOD stund siden og jeg kan trygt si at du ikke kan spille det med det Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Feilposta, flyttes. Endra trådemnet og den var lite beskrivandes Det kortet der blei levert i 32 og 64 mb versjoner. Skjermkortet er veldig treigt men eg trur det spelet vil gå akkurat om du har nok ram. Du må finne ut kor mykje videominne du har, korleis har eg ingen anelse om. Prøve Rivatuner programmet? Stenges då trådstarter allereie hadde laga ein tråd på denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg