[email protected] Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei, har en samsung spinpoint 250 gb, 7200 rpm, sata. Stod i pcen helt til pcen ikke ville bote mer. Tok den ut, satte den i et eksternt hhd kabinett, og koblet den til en pc med usb. Der fikk jeg opp disk E: Som var klin tom, syntest det er merkelig i og med at jeg hadde to partisjoner på hardisken, har prøvd flere recovery programmer, ingenting ser ut til å fungere. Har filsystemet blitt korrupt? Syntes det er merkelig at ikke recovery programmene finner noen av filene, siden det går ann å restaurere filer på hardisker som har vært utsatt for brann, vann eller liknende.. Noen som kan hjelpe? All informasjonen jeg har på hdden er veldig viktig, hadde blitt glad om noen kunne hjelpe... Hilsen Mathias A. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hva står det i "disk managment" ?..... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 hva står det i "disk managment" ?..... 7497325[/snapback] Disk managment? hva mener du med det... Mathias Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 start -> settings -> control panel -> administrative tools -> computer managment -> disk managment...... du kan sjekke statusen på alle disker der...... hva står det der.... OK ? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 start -> settings -> control panel -> administrative tools -> computer managment -> disk managment...... du kan sjekke statusen på alle disker der...... hva står det der.... OK ? 7497625[/snapback] Har norsk versjon av Windows.. kan du si meg plasseringa på norsk? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Start>Kontrollpanel>Administrative verktøy>Datamaskinbehandling>Diskbehandling Eller: Høyerklikk på Min Datamaskin>Behandle>Diskbehandling Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Sånn, fant det nå. Disken står ikke i diskbehandling...Finner bare hardisken på denne pcen. Endret 14. desember 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fungerer andre harddisker i det ekstrene kabinettet? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Fungerer andre harddisker i det ekstrene kabinettet? 7500207[/snapback] Ja, koblet nettop en inn...funket helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå