Gå til innhold

SKjermkort til spill

Tinaost

Anbefalte innlegg

Min PC har et skjermkort som heter Nvida Geforce4 MX420. Har lyst til å kjøpe spillet Tiger Woods PGA Tour 2007, men dette spillet krever "Supported 64 MB Direct3D-capable video card". Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut om mitt kort kan brukes? Vil jeg kunne spille dette spillet på min PC?

På forhånd takk :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet.

Om du kan spille det eller ikke vet jeg ikke men det skal nok ikke så mye penger til for og få et bedre skjermkort, jeg går utifra at det er AGP 4X (?)

Du må gjerne liste opp resten av maskinvare her og i profil så blir det litt enklere ;)

Og hvor mye du eventuellt vil bruke på en liten oppdatering :)

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Det er egentlig min fars PC det gjelder. Jeg skal kjøpe spillet i julegave til han, og det er ikke aktuelt å kjøpe nytt skjemkort til han i denne omgang. Lurer bare på om det er mulig for han å få spilt spillet på sin PC. Alle de andre kravene som spillet stiller er ok (Han har Pentium R med 2,4 Ghz prosessor, 256 mb ram(får mer til jul), dvd-spiller etc.)

Jeg er helt grønn på dette, men det har dere vel allerede forstått... :blush:

Lenke til kommentar
Jeg tror du bør heller satse på Tiger woods 2006 eller 2005. Da kan han spille spillet med mer flyt. 2007 kommer til å så vidt kjøre på skikkelig stygg grafikk. Du sparer og en god slump om du kjøper 2006-utgaven av spillet. tror det er det spillet heter.

7497304[/snapback]

Jeg tenkte faktisk på det. Trenger overhodet ikke 2007 utgaven. Problemet er at jeg ikke finner det til salgs noen steder...

Lenke til kommentar
Jeg tror du bør heller satse på Tiger woods 2006 eller 2005. Da kan han spille spillet med mer flyt. 2007 kommer til å så vidt kjøre på skikkelig stygg grafikk. Du sparer og en god slump om du kjøper 2006-utgaven av spillet. tror det er det spillet heter.

7497304[/snapback]

Jeg tenkte faktisk på det. Trenger overhodet ikke 2007 utgaven. Problemet er at jeg ikke finner det til salgs noen steder...

7499318[/snapback]

de har det her: http://absoluttspill.no/component/option,c...category_id,27/

kun 89,- tilogmed :thumbup:

Endret av Rambo82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...