DilliMusic Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) heisann. har bestilt meg dette nå. skjekket litt rundt her og der og virker bra i mine øyne. men hva sier dere? er det bra nok? er dette jeg gikk for etter som min økonomi ikke er så bra for tiden. skrev feil produkt men rettet nå Endret 14. desember 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 og en ting til. en venn av meg skal kjøpe seg høytalere. men han lurer på en ting. hvordan fungerer det med en høyttaler kun? ike like bra som 2 sier jeg men han vil ha en først så 2 senere. hva sier dere til det? han sier det kan funke greit hvis den plaseres rett foran han. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du får det du betaler for og behringer er billig. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 så er det ikke bra? skal bare ha den midlertidig. til jeg får medre økonomi og kjøpe noe i en mye høyere prisklasse. men denne holder vel den? eller er den veldig dårlig? vil bare ha riktig bilde av lyden ikke så mye mer. så lenge denne er ganske nær så gjør det meg ikke noe Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du har bestilt, har du ikke? Litt sent å spørre, liksom. ...angreretten er et alternativ, men du må fortsatt betale frakt. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) kommer ikke til å levere dem tilbake. bare lurer på om de funker greit nok. noe å ha midlertidig. jeg er jo ikke en proff musikk produsent. jeg lager musikk fordi jeg liker det. ville ha noe som funker. dette er en hobby så langt. så funker de midlertidig?? Endret 15. desember 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 jah, behringer gjør jobben. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 okey:) har dem enten til mandag eller onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå