DawnDusk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei. Kan jeg bestille et produkt fra f.eks www.gitarhuset.no på oppkrav, når jeg kun er 15 år? Har lyst å bestille noe som overraskelse til foreldrene mine til jul, og ønsker derfor å kunne kjøpe dette på egenhånd. Hvis jeg velger å betale med oppkrav, kan jeg da gjøre alt selv? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du har ikke lov å stifte gjeld når du er under 18. Og oppkrav blir vel det samme som å stifte gjeld? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Du har ikke lov å stifte gjeld når du er under 18. Og oppkrav blir vel det samme som å stifte gjeld? 7495589[/snapback] Njaa.. Tror det. Det er i allefall en god del butikker som skriver at man ikke kan bestille varer hos de hvis man er under 18 år. @trådstarter: Det er ikke verre enn at du snakker med foreldrene dine, også bestiller du i deres navn, med deres samtykke. Da er det uansett ikke ulovelig. Edit: Jeg har bestilt via oppkrav siden jeg var sikkert 13 år, i mitt eget navn. Det er neppe noen som kommer på døra di å sjekker om du er gammel nok uansett. Bare du har pengene å betale med så går det nok greit uansett hvordan du gjør det. Endret 13. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har bestilt oppkrav siden jeg var....12-14 år Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Oppkrav er null problem Sålenge du har penger å betale med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå