Gå til innhold

Lian Li Case Cube


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe Lian Li Cube Case over jul :dribble: Men jeg sliter litt med ideer til modding :ermm:

Er det noen der ute som har noen ideer?

 

 

Tenker å lage vindu selv og sette inn en LCD med tiden, men videre kommer jeg ikke på stort mer :no: Sliter vanligvis ikke med moddetanker, men akkurat her sitter jeg helt fast :(

 

Takker for alle forslag :thumbup:

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny front på viftestyringa?

Har en viftestyring, men den er i samme "looken" som resten av kabinettet, så å modde på en blir nesten litt unødvendig :)

 

Trippel radiator i toppen blir litt trangt da plexiplata tar det meste av plassen :( Brønnene sitter i veien for å sette den foran også :dontgetit:

 

Men takk for forslag :D

Lenke til kommentar

Har en liten tegning på en tanke jeg har om hvordan sidedlra skal se ut :!:

Det lyse feltet blir bare vanlig plexi, og de mørke delene sota, skriften er gravert inn i plexien :)

 

 

Er ikke sikkert at det blir sånn da, men satt bare en kveld å tenkte og prøvde meg frem i photoshop..

 

Ser det greit ut?

Lenke til kommentar
hvis du skal ha vannkjøling blir vel en thermochill pa120.3 framme i brønnene på den ene siden et naturlig valg.

7544189[/snapback]

 

 

Blir ikke så langt unna. Men har en dualradiator fra før, så gidder ikke kaste den.

Har tenkt til å kjøre den dobble radiatoren i front. Også sette en singen i 120-plassen bak. Så vannet blir avvkjølt mellom GPU og CPU også. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ny front på viftestyringa?

Har en viftestyring, men den er i samme "looken" som resten av kabinettet, så å modde på en blir nesten litt unødvendig :) 

 

Trippel radiator i toppen blir litt trangt da plexiplata tar det meste av plassen :(  Brønnene sitter i veien for å sette den foran også :dontgetit:

 

Men takk for forslag :D

7497121[/snapback]

Hvilken? Finnes ingen med samme finish!

Lenke til kommentar
Ny front på viftestyringa?

Har en viftestyring, men den er i samme "looken" som resten av kabinettet, så å modde på en blir nesten litt unødvendig :) 

 

Trippel radiator i toppen blir litt trangt da plexiplata tar det meste av plassen :(  Brønnene sitter i veien for å sette den foran også :dontgetit:

 

Men takk for forslag :D

7497121[/snapback]

Hvilken? Finnes ingen med samme finish!

7547431[/snapback]

 

 

Nå har ikke jeg sett Lian Li Cube Case med egne øyne, men ser at det er mørk aluminium. Sunbeam lightbus har en mørk aluminiumplate med plexi foran.. så blir jo nesten i samme looken da.. :p men får se hva som kan gjøres når jeg får den :)

 

men bare sånn btw.. hvordan visste du at jeg hadde viftestyring? :hmm:

 

Takker for alle kommentarer og forslag :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal sette radiatoren slik som på bildet over, bare helt i front. Viftene blir liggende rett bak radiatoren og suge luft gjennom den. Er vist at det gir bedre kjøleeffekt :)

 

Også setter jeg en radiatorgrill utenpå. Tror det kommer til å se bra ut. :thumbup:

Kommer bilder i den fremtidige workloggen...

 

Takk for tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...