Thorvald Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har satt sammen mitt første intel oppset siden P3 tidene. Meget fornøyd med hastigheter i spill og tester. Men det er ett stort problem for meg med dvd avlesning. Driver og kopierer hele dvd samlingen min for og ha 1 backup av de. Og pc`en henger vilt og være nå eg begynner og rippe. CloneDVD2 og dvd shrink reagerer likt. Virker som det er problemer med overføring fra P-ata dvd til s-ata diskene. Pc`en består av Asus P5W DH Deluxe Core2 duo 6600 2 gb corsair dominator Enermax 620watt psu 2x74 gb Wd Raptor i raid 0 1x320 Wd S-ata Har prøvd følgende dvd enheter med samme resultat. 2 x Benq 1650 dvd-rw plextor dvd-rom (ata-100) Lg dvd-rom Har også byttet kabler på dvd`ene med samme resultat. Memtest er kjørt med 1 og 1 brikke. Har prøvd uklokket og klokket til 3,3Ghz. Noen som har kjenskap til dette problemet. Alle driver ink Jmicrom raid er innstalert. Har prøvd begge P-ata portene på hovedkortet. Takker for evnt hjelp Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Har nå fått samsung sine s-ata brennere i maskinen. Den henger ikke lengre men min amd 3800+ på standard 2Ghz knuser min nye core2 på 3,5Ghz. Løsningsforslag mottas med takk. Har formatert 2 ganger, også prøvd med vista. Endret 12. januar 2007 av Thorvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå