SWAT dude... Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Spørsmål om enkeltkomponenter hører hjemme i sine respektiver kategorier. Med denne settningen i hode håper jeg jeg ikke gjør feil ved å poste her. Første gang jeg poster angående salg av varer. Somsagt, Hva ville du gitt for ett pent brukt 7800GTX? Kortet har ikke vert overklokket over lengere perioder, kommer med kvitering og ble kjøpt i februar/tidlig i mars, da også den gangen brukt Kommer seff med orginal kjøler. Nettopp inngått en deal med en fyr om 1900XTX til 1900,- for de som lurer på hvorfor jeg bytter. Kortet kjører 470/1300 som standard og er en golden sample utgave fra gainward. Ikke en annonse så eventuelle bud holder vi unna tråden og sender PM istede. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 bumpedibumpbump Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ingen? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg ville betalt maks 1000.- Edit:Den avataren din falt i min smak Endret 14. desember 2006 av lucky666 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 ..., kommer med kvitering og ble kjøpt i februar/tidlig i mars, da også den gangen brukt Hvis den ble kjøpt brukt i februar/mars (i år?), når ble den kjøpt ny? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 ..., kommer med kvitering og ble kjøpt i februar/tidlig i mars, da også den gangen brukt Hvis den ble kjøpt brukt i februar/mars (i år?), når ble den kjøpt ny? 7504778[/snapback] August 2005 Ja, Avataren min er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå