Ildflue Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Heisann, jeg trenger ett nytt! Er det noen som kan anbefale et head set som oppfyller disse kriteriene: - Relativt god lyd, ikke så utrolig viktig - Mikrofon som sitterp på headsettet med god kvalitet! - Under 1000kr Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har brukt koss headset sb45, det funket fint for meg helt til det knakk. Så lenge du er forsiktig er det et veldig bra headset til den prisen Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet ikke helt om AKG 240 kommer seg under 1000 kroner, men det er et meget godt headset. Har Koss 4aat selv, men det er for tungt mener jeg. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mikrofonen på Koss SB45 er bare møkk, desverre, for det er et helt kurrant headsett til den prisen. Tror du bør se etter et AKG, Sennheiser, Beyerdynamic eller andre "kvalitetsmerker". Eventuellt kan du kikke på Steelsound 5H, kvaliteten er etter det jeg har sett veldig dårlig, det blir fort noe galt med det, men det skal være knallbra til spill og micen kan du skyve inn når den ikke skal brukes. Mikrofoner blir det veldig ofte trøbbel med, har ikek hørt om mange tilfeller der den ikke går i stykker, kun IceMat-micen til kompisen min som har overlevd, men den bruker han aldri så... Men mitt spørsmål er: hvorfor bruke 1000kr på et headset når lydkvaliteten ikke er så viktig? Ville da heller kjøpt et billig headset fra logitech eller noe og brukt det til det slutta å funke, avhenger selvfølgelig av hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå