Gå til innhold

Paid Character Transfer

Anbefalte innlegg

Sitter nå her og kjeder vannet av meg med characteren (60) og vil bytte server. Nå har det seg slik at noen av RL-vennene mine er på en annen server, men den er full. Får ikke sjekket PCT-siden hos Blizzard fordi den er nede til ihvertfall i morgen..

Noen som vet om man kan PCT'e til fulle servere, eller om det varierer veldig?

Serveren jeg vil flytte til er Silvermoon, sånn i tilfelle noen lurer :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det skal gå :)

7495007[/snapback]

Jeg tror det, jeg også, men har ikke så veldig erfaring med pct, og har hørt at en del realms kommer og går på lista... (virker utålmodig, men jeg vet noen her har svaret) :D

7495023[/snapback]

Tror det er at du kan dra til hvilken du vil, men ikke fra hvilken du vil.

MEN jeg er VELDIG usikker på dette, siden det høres helt feil ut

Lenke til kommentar
Sitter nå her og kjeder vannet av meg med characteren (60) og vil bytte server. Nå har det seg slik at noen av RL-vennene mine er på en annen server, men den er full. Får ikke sjekket PCT-siden hos Blizzard fordi den er nede til ihvertfall i morgen..

Noen som vet om man kan PCT'e til fulle servere, eller om det varierer veldig?

Serveren jeg vil flytte til er Silvermoon, sånn i tilfelle noen lurer :cry:

7494983[/snapback]

Har nå benyttet meg av PCT fire ganger, og kan vel dele noen erfaringer siden du spør så pent.

For det første, om realmet er fullt eller ikke har ikke lenger noen ting å si. Det eneste som har noe å si er om du skal flytte til en PvE server fra en PvP server. Dette går ikke.

Man kan heller ikke flytte til servere som er nyere enn seks måneder, men da jeg vet at Silvermoon er en retail server, så er dette problemet utelukket.

Selve PCT handelen er kjapt og smertefritt gjennomført, så lenge du har penger på bok og kortet for hånden.

Tips!: Når characteren din er sendt inn for evaluation/godkjenning, står det at denne prosessen kan ta opp til syv dager. I alle tilfeller har emailen med godkjennelsen dumpet inn i innboksen min med en gang etter at søknaden var sendt.

NB! Husk å sjekk spam folderen din!

Lenke til kommentar
For det første, om realmet er fullt eller ikke har ikke lenger noen ting å si. Det eneste som har noe å si er om du skal flytte til en PvE server fra en PvP server. Dette går ikke.

Dette er feil. Har selv flyttet karakter fra PvP til PvE uten problemer. Det er andre veien (PvE til PvP) som ikke går.

Lenke til kommentar
Har nå benyttet meg av PCT fire ganger, og kan vel dele noen erfaringer siden du spør så pent.

Man kan heller ikke flytte til servere som er nyere enn seks måneder, men da jeg vet at Silvermoon er en retail server, så er dette problemet utelukket.

Selve PCT handelen er kjapt og smertefritt gjennomført, så lenge du har penger på bok og kortet for hånden.

Tips!: Når characteren din er sendt inn for evaluation/godkjenning, står det at denne prosessen kan ta opp til syv dager. I alle tilfeller har emailen med godkjennelsen dumpet inn i innboksen min med en gang etter at søknaden var sendt.

NB! Husk å sjekk spam folderen din!

7495736[/snapback]

Og prisen til beste svar går til: JOSSDA :w00t::w00t:

Takk, du skrev ned alt jeg trengte å vite i en håndvending :thumbup:

*edit* ..og en liten takk til dere andre som prøvde, takk takk ;)

Endret av Lille-wow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...