John Abrahamsen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg laster ned Longhorn nå jeg . 2 timer igjen på downloaden . Får teste det på en skrap PC først... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg laster ned Longhorn nå jeg . 2 timer igjen på downloaden . Får teste det på en skrap PC først... Lenke til kommentar
LeD Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 21:40, skrev smetho:men hva forventer du/dere egentlig av en uferdig og buggete Windows-versjon? Er jo ikke noe å ha på :smile: Helt enig. Vekk med alle Windows-versjoner! :smile: LeD Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 12:30, skrev LarsC:[..dobbeltposting, beklager..]<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-11-20 14:19 ]</font> Jeg vil gjøre deg og alle andre oppmerksom på at man kan "slette" dobbeltpostingene isteden for å redigere dem. Alt for meldingstallet altså Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg vet det. Hvis du leser svaret mitt til Cappo vil kanskje det klargjøre litt. Jeg skrev meldingen og forlot heimen. Etter en stund får man ikke lov til å slette poster lengre. Capice? Og det siste du skriver er rett og slett frekt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Er det ikke snakk om en PRE-Alpha versjon? En versjon med gamle programmer, lite nytt etc? Ikke noe å downe synes JEG! men men.. :smile: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Etter hve jeg kan se er dette bare oppgradert gui til winxp .. hva er så stort med det? "sql basert filsystem" pøh.. bare noe de sier :wink: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 22:01, skrev MrA|:Jeg laster ned Longhorn nå jeg . 2 timer igjen på downloaden . Får teste det på en skrap PC først... Hva er navnet på den iso filen? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 .ISO filen heter LH_3683_Betas.iso og er på ca. 530MB. Jeg har testet det, var ganske likt XP og Veldig ustabilt. Det er jo tross alt en pre-alpha da.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Nå kan der alle bare gjette hve som skal laste ned longhorn Men må jo seff vente til et LAn da :sad: Men er det sikker at det ikke er noe fake stuff? Har ikke lyst på entil win XP som er "fiksa" Lenke til kommentar
wildv Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har også testet Alphaen fra M$. Den er veeeldig ustabil og lik Windows XP. Mange av funksjonene fungerer ikke engang. Men det blir spennende å se hvordan dette blir når vi nermer oss RTM..... Har prøvd masse betaer helt siden Windows 98 var på gang.. Fin hobby! *S* Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Gøy å prøve betaer, men alphaer har som regel bare irriterende ting over seg. men, gleder meg også skikkelig til man får testa sql delen. Litt usikker på hvordan de har tenkt å gjøre dette da.. blir filsystemet bare gjort om til en gedigen sql base som alt hentes fra? Virker rart, men effektivt. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Dette her er ikke nytt. Den filen har jeg sett hos flere av mine bekjente i nesten en uke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvilket programm brukere dere for å få tak i det? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Noen som har en link til et nettsted der alphaen kan lastes ned? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Les http://forum.hardware.no/retningslinjer.php for pokker. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Skal holde meg langt unna Longhorn, det kommer jo sannsynligvis til å være infisert med Palladium (det mest djevelske som noensinne er oppfunnet i dataverdenen) når det slippes ut :sad: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 23:25, skrev LarsC:Les http://forum.hardware.no/retningslinjer.php for pokker. Ja, det er merkelig at ikke denne tråden er stengt for lenge siden. Å spre kopier av åndsverk som ikke er offentliggjort er fryktelig ulovlig, uansett om det måtte gjelde betaversjoner eller programmer som skal gis bort gratis når de blir ferdig. LeD Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Longhorn var litt tøft ja, men litt buggy install... Jaja sånn er det jo med alle Windows betaene da :sad:. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Roger23 skrev (2002-11-22 23:47):Skal holde meg langt unna Longhorn, det kommer jo sannsynligvis til å være infisert med Palladium (det mest djevelske som noensinne er oppfunnet i dataverdenen) når det slippes ut :sad: Enig, blir dette gjennomført skal jeg aldri ta i windows på hjemmemaskinen min igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå