steira Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Longhorn3683 Disc type...................: Bootable ISO Program platform............: PC Program category............: (alpha release) Operating System Image is 'cracked'?.........: No # of discs..................: 1 Serial number...............: CK Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Rekner med at du med dette hinter om at du har fått tak i i$o-filer med alpha ver$jonen av longhorn? Vel. Gratuleeerer $$$åå mykje. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det er sikkert fra en .nfo elle iSONews. Det er en alpha av Longhorn ute. Jeg lukter en fake/nuke, men men. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 12:26, skrev LarsC:Det er sikkert fra en .nfo elle iSONews. Det er en alpha av Longhorn ute. Jeg lukter en fake/nuke, men men. Tja. Les forsiden til HW.no så kan du jo begynne å lure. Men det er ikke vanskelig å få til noe sånt ved litt hjelp av WinBlinds og diverse utseende forandrings program til Windows. :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 [..dobbeltposting, beklager..] [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-11-20 14:19 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det er bra LarsC. Ingen grunn til å dobbelt poste. Så er det store spørsmålet. Klarer du å slette den igjen? :razz: Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 12:29, skrev Cappo: Quote: Den 2002-11-20 12:26, skrev LarsC: Det er sikkert fra en .nfo elle iSONews. Det er en alpha av Longhorn ute. Jeg lukter en fake/nuke, men men. Tja. Les forsiden til HW.no så kan du jo begynne å lure. Men det er ikke vanskelig å få til noe sånt ved litt hjelp av WinBlinds og diverse utseende forandrings program til Windows. :razz: Jeg synes også den så fake ut, men den er faktisk ikke det. http://www.winsupersite.com/reviews/longhorn_alpha.asp Om vi skal tro Paul Thurrot da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Stussa litt på at det noen steder stod 'Longhorn' mens andre steder stod det 'Windows XP Pro' og 'SP1' :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Den er ikke fake :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 12:39, skrev Cappo:Det er bra LarsC. Ingen grunn til å dobbelt poste. Så er det store spørsmålet. Klarer du å slette den igjen? :razz: Nei, det kan jeg ikke. Det er for sent nuh. Dumme InternetExplorer som sender postingen to ganger. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 13:26, skrev KELViN:Jeg synes også den så fake ut, men den er faktisk ikke det. http://www.winsupersite.com/reviews/longhorn_alpha.asp Den finnes på P2P-nettverk iallefall. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 at man finner den på et p2p nettverk betyr jo ikke at den finnes der, er så mange idioter som bare forandrer navn på en iso og vips så laster alle ned... Lenke til kommentar
Wheeli Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg kan bekrefte at det ikke er snakk om en fake iso-fil. "Noen" har faktisk lekket denne fra Microsoft, og den har blitt released av Betaz. Närmere informasjon så er dette en alfa-versjon og må innstalleres som upgrade til Win XP. Den må også innstalleres med en CD-key. For "beta-friker" er vel dette närmest et must, for andre dödelige vil jeg si, vent til det foreligger en beta-versjon. Wheeli Isoet er på 529,66 MB tenkte jeg å nevne. [ Denne Melding var redigert av: Wheeli på 2002-11-20 16:14 ] Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Bekrefter at den er ekte, men hvis du ikke har tenkt å installere OS'et ditt på nytt er det liten vits i å prøve det.. Skjermdumpene på nettet viser alt som er å se. Stian Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Første gang det kom bilder fra longhorn (ca 1 måned siden) merket jeg meg en ting: Fant nøyaktig lik theme hos http://www.themexp.org samme dag! Men hvis dette er sant, må jeg skaffe meg litt bredt bånd fort! Dritkult å teste nye OS versjoner! Noen som har lastet ned og installert? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 21:27, skrev GeeZuZz:Men hvis dette er sant, må jeg skaffe meg litt bredt bånd fort! Dritkult å teste nye OS versjoner!Noen som har lastet ned og installert? Skjønner at folk er spent på hvordan fremtiden vil bli, men hva forventer du/dere egentlig av en uferdig og buggete Windows-versjon? Er jo ikke noe å ha på :smile: Det jeg ser med spenning på er dette SQL-baserte filsystemet. Hvordan fungerer dette? Noen som vet? Antar man får en del nyttige fordeler men dette, men hvordan vil det fungere i praksis? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 21:40, skrev smetho:Skjønner at folk er spent på hvordan fremtiden vil bli, men hva forventer du/dere egentlig av en uferdig og buggete Windows-versjon? Er jo ikke noe å ha på :smile: Det er artig å se alle de nye tingene. Har selvsagt ikke tenkt å fjerne andre OS for å installere en alpha, men er rimelig sikker på at selv alphaen er ganske brukbar. Jeg snakker av erfaring - build 2428 som kom før beta 2 av windows XP, fungerte helt fint, og var mye mer stabil en win98/winme. Det er jo ingen grunn til å IKKE prøve den... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 21:50, skrev GeeZuZz:Det er jo ingen grunn til å IKKE prøve den... Knock yourself out :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå