Gå til innhold

Litt hjelp med X360 Tilbehør

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe meg Xbox 360.

Jeg har en vanlig Sony Trinitron 36" TV. (Non-HDTV).

Jeg vil gjerne ha best mulig kvalitet på denne tven, og derfor kunne jeg tenke meg litt anbefalinger på diverse kabler eller noe slikt som kanskje kan forbedre bildet i noen grad?

I tillegg til det skal jeg kjøpe disse fire spillene: Dead Or Alive 4, Project Gotham Racing 3, Gears Of War og Test Drive Unlimited. Er det noe vits å ha 3 kontrollere da? Er det stor forskjell på Trådløs og Non-Trådløs kontroller ? Liten vits å bruke 100kr ekstra hvis man ikke bryr seg mye om den lille ledningen.

Takker for hjelp !

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RGB-scartkabelen er virkelig noe å anbefale. Jeg så en markant forskjell da jeg byttet fra standardscarten til RGBen. Så er det også et pluss at den hadde en optisk utgang for lyden så jeg får koblet opp mot surroundanlegget.

Ellers vil du merke etterhvert at trådløse kontroller er å foretrekke. Hvis dere skal være flere enn 2 som skal spille på 360'en så må du alikevel ha en eller to trådløse kontroller. Og når du først har én, så vil du nok ha bare trådløse.

Lenke til kommentar
Har jo en tv-skjerm, men det blir litt uaktuelt når vi skal sitte 3-4 kamerater i sofaen (der tven er) og slåss mot hverandre i f.eks dead or alive

7496637[/snapback]

PC-skjerm gir VELDIG bra bildekvalitet! Jeg bruker en 21" PC-skjerm, og er fornøyd med det. Men jeg skjønner hva du mener med at det er litt uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...