rogerp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tok dette bildet i oktober av Festningen i Kongsvinger. Egentlig et enkelt bilde ,men synes det var så fin farge på himmelen denne søndagen i oktober. Noen som har ris/ros? (Beklager hvis bildet er stort) roger Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet ikke hva du vil fremheve med dette bildet....er det muren, flagget eller det gule huset? I tillegg er det forstyrrelser fra huset til ve på bildet og skyggene fra trærne på høyre side. Mao så bærer bildet preg av det er dårlig komponert. Noe tamt motiv også! Himmelen er fin den ja. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Vet ikke hva du vil fremheve med dette bildet....er det muren, flagget eller det gule huset? I tillegg er det forstyrrelser fra huset til ve på bildet og skyggene fra trærne på høyre side. Mao så bærer bildet preg av det er dårlig komponert. Noe tamt motiv også! Himmelen er fin den ja. 7495339[/snapback] Greit med litt kritikk ja,ting man ikke ser selv før man får noen andre til å kommentere..... Skyggene fra trærne var jeg klar over. Selv synes jeg flagget mot den blå himmelen som er best med hele bildet :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flagget mot himmelen var nok det beste med bilde ja! Ikke noe spesielt med det, desverre. Ta en tur innom photoshop å skap litt mer dramatiske farger, (Litt mørkere, mer kotraster, demp fargemetningen. Mye morro en kan gjøre, mye mer avanserte muligheter er også mulig. Jeg har nok ikke erfaring med dette. (99% av bildene mine er fuglebilder og da skal det ikke så mange avanserte spaker til for å redigere de.) Lykke til Marius Lenke til kommentar
Meits Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg synes flagget er kjempeflott - det ser rolig og balansert ut samtidig som kaoskreftene herjer i det. (En PS: Prøv å ta et bilde av festningen i disse dager - juletreet der er vakkert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå