anolop Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Håper dette emne ikke blir fjerna... Jeg er en ensom ulv i kroken av Xbox-360 universet som ikke har noen venner som spiller 360 og Live. Søskenbarnet mitt gjør det, men det blir litt for lite. Spiller CoD2 over Live, men finner ingen nordmenn! Bare amerikanere og japanesere. Vil gjerne kommunisere litt også. Håper noen kan legge med til som venn slik at vi kan spille litt sammen. (prøver å skape ett nettverk...). For det meste spiller jeg Call of Duty 2 nå, men kommer til å kjøpe Gears of War, Call of Duty 3 og RainbowSix: Vegas om ikke alt for lenge... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=468480 Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så snart Gears of War er på plass, vil du nok se en drastisk økning i vennelisten din gitt Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg hadde vel 7 - 8 på min før GeOW kom ut.. Tok en titt for og se nå, søren meg jeg har 93!! Herregud! Hvor kommer alle fra! hehe Men jeg er uten xbox da... Så det er litt trist.. Bare få deg GeOW og legg til et par fra den linken du fikk. Så kommer det til og fylle seg fort opp! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Friend-lista mi før GoW: 0 Etter GoW: 99 (alle norske) Konklusjon: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Takk. Men som WangenPs3 skriver så finnes det en slik tråd allerede. Har ikke mere i denne. Sluttes... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Fikk ca.53 venner med GoW, så sjekk Vennetråden til gow, så finner du masse snille folk Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Xites Poengsum:290 Sone:Chillout No pain no gain Storbritannia <- Kordan får eg forandra da te at da står Norway spill spill GOW Need for speed C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå