Gjest Gjest..- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har kjent en jente sånn halvveis i et par år, men har ikke før nå lagt merke til henne. Problemet er at hun er veldig opptatt, jeg har jo snakket med henne litt på skole og ellers, men hun har aldri tid til å gjøre noe med meg. Noe jeg "mistenker" er at vennene hennes bestemmer veldig mye over henne. Hvis det blir mellom meg og vennnene, blir hun lett overtalt til å ta en tur til byen istedet. Hvorfor hun lar seg bli kastet slik frem og tilbake, vet jeg ikke, men jeg trenger litt hjelp her. Noen småtips eller lignende hvordan jeg kan få bedre kontakt med henne? Kan jeg få det inkludert i f.eks. skoletiden da hun ikke er så mye sammen med vennene? Jeg har valgt og være anonym i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest..- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ... blir hun lett overtalt til å ta en tur til byen istedet. 7494756[/snapback] Til byen med venner selvfølgelig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Snakk med henne i friminuttene Jobb med henne når dere har gruppearbeid eller større prosjekter, for da må dere sikkert jobbe litt sammen etter skoletid Lenke til kommentar
musLink Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Denne jenta, sender hu ellers ut noen signaler om at hu gjerne ville tilbrakt mer tid sammen med deg? Ikke sikkert vennene hennes har det overtaket på dette kvinnfolket som du tror. Kanskje hu bare ikke har den samme intressen for deg som du har for henne? At ho fortsatt ser på deg som en venn? Ikke sikkert hu har lagt merke til deg på samme måte som du har for hu vettu. Endret 15. desember 2006 av musling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå