kentiver Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har en Evo N620c med tv ut, kjøpte meg en Slik for å få utgangen til å bli til slik audioplugg. I bilen har jeg en 7"lcd skjerm. Når jeg trykker for å aktivere skjerm nr 1 så blinker den bare 1 gang så skjer ingenting Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Skrev det kanskje litt uklårt. Men ihvertfall så når jeg skal aktivere tv ut for å få bilde på 7" skjermen i biln så blinker den 1 gang så deaktiveres den igjen:( Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skrev det kanskje litt uklårt. Men ihvertfall så når jeg skal aktivere tv ut for å få bilde på 7" skjermen i biln så blinker den 1 gang så deaktiveres den igjen:( 7501033[/snapback] Jeg vet ikke, men prøv å husk at du ikke kan bumpe tråden så fort Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skrev det kanskje litt uklårt. Men ihvertfall så når jeg skal aktivere tv ut for å få bilde på 7" skjermen i biln så blinker den 1 gang så deaktiveres den igjen:( 7501033[/snapback] Jeg vet ikke, men prøv å husk at du ikke kan bumpe tråden så fort 7501980[/snapback] Det som kan nevnes i samme åndedrag er at det går an å redigere innlegg ved å bruke rediger-knappen for å legge til kommentarer til en post du nettopp har laget. Jeg er ikke sikker på hva en evo n620c er, men formoder at det er en bærbar pc med tv-utgang på grafikkortet. Det som er viktig er å sjekke at pcen finner tv-skjermen på tv-utgangen. Hvis den ikek gjør det vil den heller ikke sende ut signaler til denne utgangen. Nvidiakort med dertil drivere har et menyvalg som heter "force tv detection". ved å velge dette sender grafikkenheten ut tv-signal uansett hva den detecter. Dette kan være en start. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ja jeg forced skjermen til å slå seg på via drivere (Er Ati skjermkort), da skjedde det litt ting på 7" Skjermen, "No connection" Forsvant, og skjermen ble litt blåaktig, men kom ikke opp noe bilde eller noen ting slikt, kun en litt mørk blåfarge. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan det være du har høyere oppløsning ennn den lille 7" klarer? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Nja, håper ikke d:p Når jeg kjøpte den sa de at den var bra til carputer, så må jo nestn gå an å ha en data på den, oppløsningen jeg prøver med er 640x400. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan det være du har høyere oppløsning ennn den lille 7" klarer? 7503440[/snapback] dette er et viktig poeng. her er det ikke noe å "spare" på, kjør den ned til det aller minste du kan, og husk også å gå ned på fargedybde. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Ok, ja laveste jeg klarer er 640x400. Kan prøve å stille på fargedybde Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Fikk liv i skjermen, men oppløsningen fikk jeg ikke under 800x600 Noen måte å "tvinge" oppløsningen ned ? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvordan fikk du liv i skjermen? Det finnes tweaktools for å "tvinge" lavere oppløsning, men jeg kommer ikke på noe i farta. lag evt en ny tråd der du spør etter dette. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Kunne force pcn til og leite etter alternative skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå