TST Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Serien som startet på Nintendo 64-konsollet, er nå kommet til GameCube for å lyse opp firmafester, vennefester, eller fester der du ikke har en bange anelse hvem som befinner seg i stuen din. Takket være denne gledesprederen av et spill, som garantert vil få hvilket som helst menneske til å smile lattermildt med mindre de lider av alvorlige depresjoner, kan nå festene dine være reddet. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Her må jeg si at jeg virkelig gleder meg til dette spillet kommer ut. Har spilt både marioparty 1,2,3. Selv om jeg er 17år og disse spillene har en litt barsnlig holdning, er de vanvittig morsomme. Men man må ha 4 kontrolller. DA tar det helt av. Utrolig at noe så enkelt kan bli så engasjerende.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 17:42, skrev Daggy:Utrolig at noe så enkelt kan bli så engasjerende.... That's the beuty of it :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Mario Party tar jo helt av! Er det sånn brett på GC oxo med mange småspill på veien? det er jo helt konge med 4 player! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg