[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Er det noen som kjører bilcross her? Det gjør jeg.. Har ikke kjørt så mye, men bittelitt.. Kjører for NMK Gardermoen... -MK Lenke til kommentar
Mazda_racing Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei, kjører bilcross jeg... Har kjørt en sesong nå... Det gikk ikke så værts, kjørte vel 4-5 løp og masse trening.... Gleder meg til denne sesongen, spessielt med tanke på landsfianelen i jr... blir morro... tenkte jeg skulle gjøre det jag kan for å kvale enten på Gardermoen eller i Aremark Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Gammel tråd, men må bare sjekke om det er flere her inne som driver med bilcross? Og hvor i landet i så fall? Lenke til kommentar
Gulbrandsen123 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 mårn, jeg skal begyne og kjøre bilcross til neste år driver av og trenner i år. det er dritt gøy bilcross er bare best i væla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå